Isnin, Julai 11, 2011

no chicken jugak...


memula dulu telur...
sekarang ni ayam pulak...
lepas ni ntah apa pulak yang tak bole makan...
haish...



bye bye kentaki jilat jari...
bai bai si peri-peri...
buhbye mekdi...
selamat tinggal Uncle Kenny...

tiap-tiap hari kena pikir nak makan apa...
ofkos yang ada telur dan ayam ditolak ke tepi...
tak pasal lepas ni jadi vegetarian...
makan sayur sajo !~


p/s : minyak kepala dara tak jumpa lagi...

26 comments:

imah berkata... [Reply]

makan RFC ok pe ^^

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

asal xleh mkn ayam lak???errrr..
nk beli myk kelapa dara ker?? :D
ada supplier nie..ehehhe

gedek! berkata... [Reply]

makan angin...?

i'm ezza haniza berkata... [Reply]

:) wowwwww...vege vege!

solomolo berkata... [Reply]

@imah RFC tu ape ek ???

solomolo berkata... [Reply]

@b a m b a m ' s alergik lor...

solomolo berkata... [Reply]

@gedek! tu dah tiap2 hari Uncle...

solomolo berkata... [Reply]

@i'm ezza haniza tuela pasal...

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ berkata... [Reply]

oke la tu...

solomolo berkata... [Reply]

@˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ tak bape ok lor...

afiqazizan berkata... [Reply]

lah tak jumpa lagi minyak kepala dara..apsal bro kau cari minyak kepala dara.

dzafira berkata... [Reply]

Makan hati sudah.. hehe

siti kektus berkata... [Reply]

haha. makan je la peria goreng. sedap. alang2 dah nak jadi vege ni. :p

Noriz berkata... [Reply]

semua makan syur je confirm harga sayur pun naik mendadak nanti kan...hihi

ariana's berkata... [Reply]

allergic ke? kena sabo dulu lah..kalau tak, diri sendiri yg menanggung akibatnya nanti..

Shehan Ismail berkata... [Reply]

vege ok pe. ada 2 tmpt yg maha bes & sdp lauk vege nya. kt pavi & midval. kt foodcourt dorg tuh. g cari. amek nasi n ltk lauk vege. rs mcm ayam gk. sodap tauu...

si cantik sally berkata... [Reply]

haish kalo da sume bye2 nak mkn pe cmni??adoyai...ssah ar ...puase kot jln terbahekkk

Mrs. Farhan berkata... [Reply]

Jom jadi vegetarian mcm saya. Hehehhe. Cuma makan sayur dan buah2 je. =D

solomolo berkata... [Reply]

@afiqazizan allergic lor...

solomolo berkata... [Reply]

@dzafira makan hati merana diri...

solomolo berkata... [Reply]

@siti kektus peria goreng ??? ada ker ???

solomolo berkata... [Reply]

@Noriz tuela pasal...

solomolo berkata... [Reply]

@ariana's yup... kali kedua kena...

solomolo berkata... [Reply]

@Shehan Ismail nak kena tengok jugak... kalo ada sikit telur pon dah naik gatal2...

solomolo berkata... [Reply]

@si cantik sally tuela... pening pale nak makan apa...

solomolo berkata... [Reply]

@Mrs. Farhan jom2...