Jumaat, Julai 08, 2011

takmo telur ye...



semua orang suka telur kan ???
telur mata kerbau...
telur dadar, telur bungkus, telur bistik...
ada tak yang tak suka telur ???


tapi sekarang ni aku tak bole makan telur...
aku ada alergik...
ia datang kembali menyerang...
setelah 2 tahun menyepi...

semua benda yang ada telur tak bole makan...
kalo aku makan jugak, tak sampai seminit...
terus naik merah-merah dan kemudian gatal...
tergaru-garulah aku sampai gatal tu hilang...



p/s : nak cari minyak kelapa dara NUFERA...

17 comments:

..cik gugu.. berkata... [Reply]

gugu xleh mkn telur jugak.. tp suka telur sgt2..

bantai mkn je..

kamu di tag
http://akudanchenta.blogspot.com/2011/07/mega-giveaway-by-yana-cik-putih.html

imah berkata... [Reply]

budak2 suka makan telur..

sudeh berkata... [Reply]

huiyyo~
susahh tuhh kalau dah gatal2 hukk

waN Mohd Salim berkata... [Reply]

ngeh3 .. kesiannnnnnnnn aku x leh makan ikan

нαηιмQαtяυηηα∂α berkata... [Reply]

saya suka telur mata separuh masak!! sedapnyeee bila telur kuning yang cair tu masuk ke mulut... yummy!!

SiS NaD berkata... [Reply]

Salam ..

Sis suka telur goyang.. Hehe!~ (^_____^)V

mas saari berkata... [Reply]

akak suka telur dadar ngan telur mata kerbau je...hehehee

Wahida Nasution Thakhrim berkata... [Reply]

suka telur separuh masak..

RepublicAku berkata... [Reply]

ala kesian yer...padahal telur sangat sedap tau...keh3

syarifahsidrus berkata... [Reply]

tak suka makan telur goreng etc.hhaa..
tak terliur pun tengok orang makan telur goreng tu..:)

KuNanGKuNanG berkata... [Reply]

sy plak xleh mkn seafood..huhu..

Yayan berkata... [Reply]

scandal datang .. :)

kita sama , sekarang xboleh mkn telur hari2 sebab nnt satu badan kegatalan .. :(

jemput follow sini jika sudi "

izyannadira.blogspot.com

gedek! berkata... [Reply]

makan kulit telur...

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

cupcakes pakai telor x??? errrr...

selendang merah berkata... [Reply]

elakan pergi tempat yg jual telur untuk mengelakan DARI MAKAN..HEHE

LuN@_aiDi berkata... [Reply]

alaa ruginyer xdpt makan telur..^^
eh, jom singgah blog sy ^____^
JoM JeJaki New ZeaLanD!!!

AnAk dEneSor berkata... [Reply]

alergik ea..semoga cepat sembuh..kne bertapa la..hihi