Selasa, Julai 12, 2011

jangan nak manis sangat...


semua orang suka benda manis kan ???
ada ke yang tak suka ???
tapi harus diingat ye...
jangan nak manis-manis sangat...
kalo manis dalam senyuman tu takpe...


- hensem tak ??? -


nak tunjuk gambar takut loya anak tekak korang...
kalo nak tahu lebih lanjut, klik SINI ...
tengok betul-betul setiap gambar yang ada kat situ...
kemudian, fikir-fikirkanlah ye...


p/s : senyum seindah suria...


13 comments:

mas saari berkata... [Reply]

amboi...manisnya senyuman! hehehe

pasal nak apply jadi ahli skuad pemantau PTT tu, cuba masuk laman web dia tu tgk camne caranya!

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata... [Reply]

kena la beringat dari sekarang.. benda manis tu mmg la sedap... tapi kena la kurangkan.. senyuman manis takpe... =D

belog|amiyo berkata... [Reply]

manis sangat tu senyuman! dah terlebih gula... hehe...

bersama kak Es berkata... [Reply]

manisss macam madu :D

нαηιмQαtяυηηα∂α berkata... [Reply]

wah2.. untuk sape senyuman manis tu? hehe..

вєнιη∂ тнєѕє єуєѕ | Dia....Yang Setia..

siti kektus berkata... [Reply]

senyum sokmo tak pe. ;)

afiqazizan berkata... [Reply]

manisnya senyuman kau bro..macam gula2 dah..hehe.

i'm ezza haniza berkata... [Reply]

woww...manisnyeeee

MerLe berkata... [Reply]

smile~ =)

Ahmad Haziq Azlan berkata... [Reply]

senyum indah

D.A.F.F berkata... [Reply]

Manis kamu..

Encik Din berkata... [Reply]

kocek-

Handsomenya anda...

fewwiiiitttt

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

org tuh jarang blogwalking skang kan! hehehe

senyuman i lagi manis.. lalalala~