Jumaat, Julai 01, 2011

Kemuncak Imam Muda 2011 ...


malam yang ditunggu sudah tiba...
Kemuncak Imam Muda 2011...
satu Malaysia nak tahu siapa yang dipilih...
sebagai Imam Muda 2011...




Mak Munah harap Nazrul terpilih...
aku tak pilih sesiapa...
cuma berharap Nazrul terpilih...
calon feberet aku, Imam Muda Fakhrul...

Mak Munah cakap calon tahun ni tak bape hensem...
Mudir untuk tahun ni pon sama...
tak macam Imam Muda 2010...
semua hensem-hensem belaka...
baik Imam Muda mahupun Mudir...
ada-ada je Mak Munah ni...


p/s : thanks kepada Bui yang pilih solomolo sebagai ' My Lucky Follower #1 ' ...

7 comments:

Cheq Sue berkata... [Reply]

hampir terlupa...seb baik ternampak kat sini. cepat2 tgk...fav tuh.. tapi yg x syoknya kat tb sebelah... makcik pakcik dok nyanyi... haduh...
sokong hassan!

^^nu[dd]yra^^ berkata... [Reply]

tgh tgk nih....imam muda faveret: imam muda nazrul ;)

imah berkata... [Reply]

imam muda hassan menang.. ate, kite cuti!! hahaha

Anis anak wong berkata... [Reply]

best keh ?

mas saari berkata... [Reply]

tak tengok pun semalam...hassan menang kan?

Waqheh berkata... [Reply]

imam muda biar hensem di hati...

Sunah Sakura berkata... [Reply]

ada ek nama Fakhrul? boleh la bahan blogger ustaz fakhrul amirul tu...:p