Jumaat, Jun 03, 2011

terbatuk-batuk je...



dari tengahari tadi asyik terbatuk-batuk je...
ingatkan sebab tekak sakit ke apa...
lagi sikit nak pegi klinik...
rupa-rupanye sebab si Cik Bambam ni...
menyebut-nyebut nama solomolo kat entri dia...
katanya nak cari wedding-mate...
buat peneman ke majlis kawen...
bole je tapi kena tanya buah hati saya dulu ye...
hahaha...


kalo ada sesapa yang ada kelapangan dan berminat untuk menjadi wedding-mate Cik Bam, bole hubungi Cik Bam sendiri ye... no phone sila carik dalam yellow pages...


sila klik SINI ye untuk ke entri itu...


- tetibe letak pic pelamin -


p/s : Cik Bam, yang nak cari pengapit pengantin lelaki ada tak ???


14 comments:

bahiyahaziz ; berkata... [Reply]

huhu :D..ajak la sy skali

meaw berkata... [Reply]

kekekekekke! pegi jela ...boleh makan kat meja pegantin t ,hahaa :P

man yusoef berkata... [Reply]

wahhaha..cara lah invitation jadi wedding-mate...haha

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

hahahahha..adoi~! leh wat entry lak dia..haha!


wedding-mate dicari..!sila2..!!ahahahhahaha

Noor Idayu binti Azmi berkata... [Reply]

kalo ak pegi dapat upah tak?

solomolo berkata... [Reply]

@bahiyahaziz ; ute kena mintak persetujuan Cik Bam dulu...

solomolo berkata... [Reply]

@meaw ala, tue pon kalo dapat...

solomolo berkata... [Reply]

@man yusoef tuela pasal... memang cara...

solomolo berkata... [Reply]

@b a m b a m ' s cheQ dah takde idea sebenarnya... hahaha...

solomolo berkata... [Reply]

@Noor Idayu binti Azmi tue tanya kat Cik Bam ye...

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

amboi,nak g kahwin pon nak berteman ke cik bambam

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

@Rozuan Ismail
heyyyy~! bukan gi kahwin lar!hahahah... solo molo hanya bahasa kiasan dlm entry..errrrr...

solomolo berkata... [Reply]

@Rozuan Ismail Cik Bam kan fofuler...

solomolo berkata... [Reply]

@b a m b a m ' s betol2... bahasa kiasan je tue...