Khamis, Jun 09, 2011

senyum sampai ke telinga...



bila berblog, kita takkan tahu apa yang berlaku...
ada pasang surutnya...
sekejap kita di puji...
mungkin nanti kita dikeji...
ada yang suka kat kita...
dan mungkin yang tak bape suka...

tapi bila sesekali kita dapat digembirakan...
membuatkan kita rasa semangat...
semakin membuak-buak semangat tu...
yang pasti, senyum sampai ke telinga...

nak tahu lebih lanjut, klik SINI ...

terima kasih Mommy...
dan tQ untuk En UmarFaruq untuk INI ...


p/s : tisu please...


20 comments:

mama comel berkata... [Reply]

thniah bang!! nak jadi cm,ni gaklah...:)

efa nur berkata... [Reply]

efa dh folow mommy..:)
mmg best kan bila rasa di hargai... :)

Jom Terjah Sini :)

SYARIFF HAIKAL berkata... [Reply]

yo bro...lumrah berblog..hehe.lek sudeh..)

solomolo berkata... [Reply]

@mama comel thanks...

solomolo berkata... [Reply]

@efa nur betul tu...

solomolo berkata... [Reply]

@SYARIFF HAIKAL memanglah lumrah berblog bro... tapi bukannya selalu dapat bro... gua memang lek je bro !!!~

risa berkata... [Reply]

kan kan bukan semua pahit ada manis nye jugak berblog neh:)

solomolo berkata... [Reply]

@risa betul tu... pendek kata kat blog ni macam-macam ada...

Sunah Mohammad berkata... [Reply]

akak nak tumpang tisu sekali... hukhuk... solomolo memang rajinnnnnsss~ patut dihargai..!

solomolo berkata... [Reply]

@Sunah Mohammad saya belajar dari akak saya yang sememangnya rajin...

Metz bUjang berkata... [Reply]

serius bujang tabik solomono haha

apa-apa mmg best sini :)

solomolo berkata... [Reply]

@Metz bUjang thanks...

bersama kak Es berkata... [Reply]

rasa terharu kaannn

go go go ezad

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata... [Reply]

seronokkan bila dihargai..smua org mcm tu..

solomolo berkata... [Reply]

@bersama kak Es betul tu kak... semangat makin membara... katanya...

solomolo berkata... [Reply]

@nuyui a.k.a miss NUSHA memang seronok...

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

tahniah solomolo

solomolo berkata... [Reply]

@Rozuan Ismail thanks !~

Umar Faruq berkata... [Reply]

ur welkem.. u deserve this from ur effort.. :)

solomolo berkata... [Reply]

@Umar Faruq [^_^]