Sabtu, Mei 14, 2011

nak minta pendapat semua...



nak mintak pendapat...
tentang blog solomolo ni...

korang suka tak susun atur sekarang ???

ke nak kena ubah ???

10 comments:

tikin berkata... [Reply]

sincerely,,bg sy blog solomolo da oke..kemas jer susunan..sy suke dtg cni..xserabut mate memandang..so,,pndapat sy tak ya tukar la susunan..hihi..n juz my opinion..:)

solomolo berkata... [Reply]

@tikin tQ Tikin... ;']

Cerita Aku berkata... [Reply]

Klu nak minta pandangan org lain, memang byk yg x kenanya...yang penting ikutlah kehendak sendiri dan selera sendiri

Wyna Nubies berkata... [Reply]

As Salam,

urm~bleh tukar background blog?kalau ada pic kt belakang tu..bru lawa :D
sekian, <3

bersama kak Es berkata... [Reply]

ooo..budak maahad :)

susunatur suke..mungkin minggu depan tak suke :P

solomolo berkata... [Reply]

@Cerita Aku betol jugak...

solomolo berkata... [Reply]

@Wyna Nubies kalo ada pic kat backgorund takot mengganggu je...

solomolo berkata... [Reply]

@bersama kak Es ye saya kak...

Noor Idayu binti Azmi berkata... [Reply]

sllunya xsuke y ad 3 ni, tp solo pnye kemas, so sy xkesah n xserabut pon dtg sini :) sukeeeeeeeeeeee sgt :)

hasrul hassan berkata... [Reply]

Salam.
UHh ok la nih .... nanti lama2 akan temui rentak sendiri ...percyalah, time tu ... tak ada dah bagai widget. Dulu kebanyakkan widget yang ada dalam sini, saya dah guna. twitter, shoutbox ... dari kuar pop up, kuar tepi, pastu iklan gerak2 ikut mouse semua saya dah try ...yang akhirnya blog saya jadi mcm yang ada skrang ...