Rabu, Mei 11, 2011

kome ingat kome je yang ade...



tajuk entri tak hengat...
bukannya ape yeob...
teman nengok minggu ni ramai bebenor blogger yang tayang BE dorang...
ate, teman pon nak tayang temannye BE jugok...
teman pon nak menunjuk sikit...
tapi temannya BE idokle banyak macam kome...
temannya ada satu je yoeb...
DiGi Facebook Anniversary SS...
itupon teman dah bersyukor...
Alhamdulillah...




harap-harap lepas di dapatla BE yang baru ye En Nuffnang...


p/s : jangan bakor teman ye...

16 comments:

gedek! berkata... [Reply]

bako! Bako!

Haha!

solomolo berkata... [Reply]

@gedek! kita bako orang yang sisihkan Uncle tu je... biasa dia...

waN Mohd Salim berkata... [Reply]

bako dieeeeeeeeeeeeeee ...

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

wah!hebat terpilih dapat BE.doakan wan terpilih jugak ye.

mursyid diey berkata... [Reply]

ado la jugok BE nyer...drp kawe ni...xdop gapo2 pon...huhu...still menunggu..menunggu.... (klate pulop dah...)

=)

misz sheyla berkata... [Reply]

dapt BE gak???? bako!!!! bako!!!

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!nyampah lar.. asyik dpt CPC jek.. BE x pernah nak dapek..huhuhu..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata... [Reply]

haha.. aku dh putus asa ar ngan cik nuffnang ni :)

solomolo berkata... [Reply]

@waN Mohd Salim takmola bako...

solomolo berkata... [Reply]

@Rozuan Ismail Alhamdulillah... selalu amek tips kat blog yg selalu update pasal nuffnang...

solomolo berkata... [Reply]

@mursyid diey teman dokan mike mendapat jugak ye...

solomolo berkata... [Reply]

@misz sheyla ramainya yang nak membako nie...




larik !!!~

solomolo berkata... [Reply]

@b a m b a m ' s BE ni pon dah lama dapat... adalah sebulan lepas...

solomolo berkata... [Reply]

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine rezeki memasing kot...

puteraduyong berkata... [Reply]

hehe...tahniah yob...

solomolo berkata... [Reply]

@puteraduyong tQ...