Jumaat, April 08, 2011

lain yang ditunggu, lain yang datang...


ari tu ari selasa... masa ngah sedap-sedap menikmati jelly kelapa, posmen datang... terus tinggalkan jelly dan berlari ke kotak merah... ada satu surat atas nama aku... terus aku bukak surat tue... ada satu cek kat dalam tue... memula ingatkan cek dari pihak Nuffnang... dah eksited ni...

sekali tengok cek dari Takaful Malaysia... nie cek kedua yang aku dapat lepas renew insuran ngan Takaful Malaysia... cek pertama dapat tahun lepas... kalo tak silap dalam RM 180 macam tue... cek kedua ni aku dapat RM 131.70... semalam baru bank-in kan...



dalam entry akan datang, aku akan terangkan macamane aku bole dapat cek nie lepas renew insuran...


p/s : masih menanti dan terus menanti...


;']

13 comments:

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

renew insurans per dpt blk duit tuhh??

aper lagi.. tak reti nak open table ker??!! ehhhh~ ahhahah

mama Rayqal berkata... [Reply]

nape renew insurans dapat duit balik?

sekamar rindu berkata... [Reply]

salam...

bestnya dapat duit...:)

solo molo berkata... [Reply]

> b a m b a m ' s : nnt cik bam tolong sediakan screwdriver ye... senang skit nak open table tue...

Nour Akmal berkata... [Reply]

tggu cek nuffnang tibe2 dtg cek insurans da....huhuhu...

solo molo berkata... [Reply]

> mama Rayqal : bet0l ma... nnt sy wat entry pasal benda ni...

solo molo berkata... [Reply]

> sekamar rindu : memang best...

solo molo berkata... [Reply]

> Nour Akmal : tau takpe... yg penting eksited jugak...

Fizalinolie berkata... [Reply]

Wah! renew insurans dapat duit... Ahakkksss. Cuba cite sikit ngan kita org ni haa.. Heee. Si botak ni saja jer tau kasi tanda tanya...

padlie berkata... [Reply]

best tu dpt duit..

solo molo berkata... [Reply]

> Fizalinolie : kenalah bagi suspen sikit... hahaha... tunggu besok...

solo molo berkata... [Reply]

> padlie : tahu takpe...memang best...

cantekk berkata... [Reply]

alamak, lmbt nye nk tgu post lpas ni...

*bru 1st yr. bwu je tuko ke takaful.