Jumaat, April 08, 2011

teringin nak buat macaroons...





aku kalo bab masak memasak nie kurang sikit...
tapi kalo bab bakor membakor nie aku suka...
terbaru aku bercadang nak wat benda nie...
orang panggil macaroons...
tengok gambar kat atas tue rasa terliur je...
bahan bahan dia memang senang...
cuma cara nak buat tue cerewet sikit...
ade sesapa yang ada resepi macaroons tak ???
korang rasa Mat Gebu ada tak resepi ni ???


p/s : membe dah siap tempah nak rasa lepas jadi wat macaroons...


;']

11 comments:

storyfromme berkata... [Reply]

aku tak pernah makan macaron.loser kan aku?

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata... [Reply]

ajak le mak munah buat skli..
dah siap..sis nak rasa skit eh ;)

diyana berkata... [Reply]

macaron ni rasa macam mana?tak pernah makan pon..hahaha

mama Rayqal berkata... [Reply]

manis gila mende nih..x minat...kat harrods ada jual.. boli je sonang!

solo molo berkata... [Reply]

> storyfromme : kite pon tak pernah makan lagi wat benda tue... huwaa...

solo molo berkata... [Reply]

> ♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ : nnt kalo sy wat, sy upload gambar ek... momma rasa kat situ...

solo molo berkata... [Reply]

> diyana : untuk maklumat lanjut, sile refer en google...

solo molo berkata... [Reply]

> mama Rayqal : beli tak sama ngan buat sendiri mama...

-hanyaaku- berkata... [Reply]

sedap ke??! tak pernah makan la.. hehee

solo molo berkata... [Reply]

> -hanyaaku- : sedap ke tak tue tak tahu lagi sebab belom pernah makan... tapi ada yg cakap sedap...

myra anne berkata... [Reply]

xpnh makan macaroons! dh belaja mai wat delivery kt sini eh..hahaha