Ahad, Mac 13, 2011

sendiri buat sendiri tanggung....






nie k0rang b0le lihat dalam berita minggu...
bijak kan ???
konf0m bes0k kuar paper, mohon maaf...

sengs 48 kali ye...

__________________________

dalam twitter se0rang artis pulak:


rasanye ramai dah tahu siapa artis tue...
0rang punyelah ngah bersimpati dengan keadaan di Jepun...
dia b0le wat status macam nie...
agaknya kal0 kt Malaysia kena gak...
[Ya Allah Ya Tuhanku, mintak-mintak dijauhkan..]
mesti dia tulis macam nie...
" manalah Abg Badang n Cicakman nie. cepatlah t0long"...



kerana pulut santan binasa...
kerana jari jemari, badan binasa...




p/s : renung-renungkan dan selamat beramal...



;']


12 comments:

senyumSOYA berkata... [Reply]

buat kita fikir apa yang orang fikir dalam fikiran mereka..

tengku ashran berkata... [Reply]

oh,fizz fairuz punya status dah jadi hot?
waa,wahh..

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply]

maybe dia juz nak bergurau tp dia lupa yg dia tu artis semua memerhatikan so tersilap kata buruk padahnya ..hehe xleh nak hentam jugak .. maybe pasni leh lah jd kan sbgai pgjaran ye dak

Wahida Nasution Thakhrim berkata... [Reply]

nak lawak tak kena tempat.. kesiankan pada dia, benda serius dan lawak pun tak boleh nak beza..

storyfromme berkata... [Reply]

ape la..benda-benda macam ni pon nak buat lawak.

Jerung Gergasi berkata... [Reply]

apabila bertindak tanpa berfikir, begitulah jadinya.

solo molo berkata... [Reply]

senyumSOYA : rasa dah tak larat nak fikir...


tengku ashran : hot le sangat...

solo molo berkata... [Reply]

Qaseh dalia adelia : tue yang orang dulu-dulu selalu cakap.. "cakap siang pandang-pandang...cakap malam dengar-dengar"...



Wahida Nasution Thakhrim : kesian kan...

solo molo berkata... [Reply]

storyfromme : kurang peka...tue yg jadi mcm tue...



Jerung Gergasi : bet0l tue...

cik sakdi berkata... [Reply]

dia xsengaja kowt. nak buat kelaka. huuu..

solo molo berkata... [Reply]

cik sakdi : agaknye la k0wt...

logorithm berkata... [Reply]

Saje jer nak bikin kontroversi kot supaya namanya dikenali hingga ke Jepun?