Ahad, Mac 13, 2011

Ustaz Coklat...






Sin0psis :
- Mengisahkan Kassim pulang semula ke kampungnya dan memberi sinar baru dan pendekatan agama kepada penduduk di samping hasil tangannya sendiri menyediakan coklat...

- Lakonan Yasmin Hani, Wan Hanafisu, Pekin Ibrahim, Along, Sobrie dan ramai lagi...

- Saluran Astro Oasis...






k0rang pernah teng0k cite nie tak ???
aku baru nak layan Ustaz Coklat...
ser0nok layan cite nie...
banyak mesej yang cuba disampaikan...
berdakwah sambil berhibur...

cerita tentang pemuda, Sidek yg pandai buat c0klat...
lepas tue b0le menyanyi ngan baik...
dalam masa yang sama cube nak ng0rat anak Ustaz...
hahaha...


p/s : Mak Munah suka makan c0klat hitam kit kat...



;']



8 comments:

Faris berkata... [Reply]

cerita ni dah lama kan tayang kat astro oasis? aku tak pernah tengok cite ni. best ke?

Dunia Faris Adli

NiSha berkata... [Reply]

tteeeeeeeettttttt

Nisha dah tgok..
best jer..

Alam Manja berkata... [Reply]

saya pun suke tgk cite ni..
best!.. sempoi je...
tp sll miss sbb gdh dgn adk nk tgk kartun astro ceria...=(

Puan Kutu berkata... [Reply]

tgok jugak tp kadang2 sbb cerita smbung2 nie tak smpt catch up.tu yg mls tgok.hehe..

solo molo berkata... [Reply]

Faris : yup...dah lama tayang..kalo tak silap since jan...tp skrg baru nak layan...mcm best jer...macam cite geng surau...

solo molo berkata... [Reply]

NiSha : best kan...

solo molo berkata... [Reply]

Alam Manja : hahaha...nie mesti kes selalu rebut rem0te astr0 ngan adik kan??? takpe...kt y0utube p0n ade...

solo molo berkata... [Reply]

Puan Kutu : nie p0n ngah ngadap y0utube...nak tgk smpi abes...