Selasa, Ogos 16, 2011

keenambelas Ramadhan [1] ...



tawaran buffet Ramadhan memang menarik...
sana sini muncul pelbagai promosi...
tengok juadah yang disediakan...
memang bole buat mata rabun sebentar...



Ramadhan mengajar kita mengawal hawa nafsu...
bukannya hawa nafsu yang mengawal kita...
renung-renungkan semua...


p/s : lagi selesa berbuka ala kadar...

14 comments:

Lieyda berkata... [Reply]

asal ada budu je dah selera bang

::Cik Pija:: berkata... [Reply]

cikpija makan sikit je, makan banyak2 kang tak terlangsai ibadat2 lain. :)

Cik Puan Zura berkata... [Reply]

memang kelabu mata kan...
tapi kadang2 tak sedap pun kan...huhu


Psttt!! dah dapat kad raya.... tq sangat2..so akak open entry khas untuk solomolo ni.....

Tholeha Mustapa berkata... [Reply]

hehe betul2, tp lebih selesa kalau masak dirumah :D

mas saari berkata... [Reply]

betul tu!
kadang2 bayar je mahal tapi kita makan tak seberapa pun...membazir je kan?

AiSyah haSanah berkata... [Reply]

masak sendiri je kat rumah!

atau buke dengan kurma n air suam!!

hihihihih..tengok makanan tu memang menggoncang iman tp bila da makan tak habis pulak..dah membazir..

selamat berpuasa!

imah berkata... [Reply]

makan alar kadar je.. lepas terawih boleh sambung balik ^^ makan sampai sahur pon boleh .. heheh

solomolo berkata... [Reply]

@Lieyda mesti orang kelantan kan ???

solomolo berkata... [Reply]

@::Cik Pija:: setuju !~

solomolo berkata... [Reply]

@Cik Puan Zura ye ke dah terima ??? yeay... dah baca entry tu td...

solomolo berkata... [Reply]

@Tholeha Mustapa jimat dan tidak membazir... bagus !~

solomolo berkata... [Reply]

@mas saari tau takpe... tu padahnya kalo mengikut hawa nafsu...

solomolo berkata... [Reply]

@AiSyah haSanah yela... perut kita ni kecik je kan...

solomolo berkata... [Reply]

@imah yang tu setuju sesangat !~