Ahad, Ogos 14, 2011

keempatbelas Ramadhan...



kalo pergi Bazaar Ramadhan...
kedai apa yang korang akan serang dulu ???
kedai jual makanan...
atau kedai jual minuman ???

kalo tengok gambar kat bawah ni...
rasa-rasa terliur tak ???
nak-nak tengahari buta ni...


- pinjam dari http://amazingtrg.blogspot.com/ -


aku selalu panggil ni air kaler-kaler...
sebab macam-macam kaler ada...
hijau, putih, merah, biru, kuning, oren...
sungguh meriah !!!~


p/s : air suam + teh O tetap menjadi pilihan...

16 comments:

NURUL NADIAH MAMAT berkata... [Reply]

tergugat iman...ehehe..

teh o ais jadi pilihan.. :)

misz sheyla berkata... [Reply]

ui...cerite kemain pjg berjela psl air kaler2..last2 tea o jugak jadi pilihan..hehehe

shandye. berkata... [Reply]

air kaler2 ni kebanyakannya pewarna je lebih. rasa semuanya lebih kurang je... rasa mcm air gula. huhu...

solomolo berkata... [Reply]

@NURUL NADIAH MAMAT terliur tak ??? hahaha...

solomolo berkata... [Reply]

@misz sheyla tuela pasai... tak reti nak minum air sejuk masa buka puasa...

solomolo berkata... [Reply]

@shandye. betul betul betul...

HasrulHassan [HH] berkata... [Reply]

Salam .. ingatkan saya singgah blog Eqbalzack tadi .. hahaha .. adehh apapun, ttg layout .. blog ni dah ok dah .. cuma ruang utama kena besokan sikit, bagi mereka yang tgk blog ni guna skrin lebar, nampak cam sempit je blog ni. Okeh. Keep it up .. lau tak kenapa blog ni saya pernah paparkan dalam entri :P

eqbalzack berkata... [Reply]

so coloful shah. thn ni biz kek lagi ke?

solomolo berkata... [Reply]

@HasrulHassan [HH] terima kasih atas cadangan...

solomolo berkata... [Reply]

@eqbalzack Insya Allah, tahun ni biz kek lg...

logorithm berkata... [Reply]

So colourful! Bulan Ramadhan jugak ler kita consume lebih banyak bahan pewarna ek? Hehe...

I prefer air asam boi, tak pon air limau ais...


Terbaru dari Logokoko:

[U] Budi yang baik dihukum jua

[U] Dengki

[U] Jualan murah yang lebih mahal!

solomolo berkata... [Reply]

@logorithm betul tue... tetibe teringat kat eskrem malaysia perasa asam boi...

Ezad Skytech berkata... [Reply]

macam2 kaler air ada..tapi selalu yg menjadi pilihan air yg biasa minum je..huhu~

Belalang Hijau berkata... [Reply]

biasanya klu ke bazar belalang cari kuih muih dulu, pastu lauk atau nasik last baru air :)

solomolo berkata... [Reply]

@Ezad Skytech kalo beli satu jenis je takpe.. ni sampai borong 3 - 4 jenis air...

solomolo berkata... [Reply]

@Belalang Hijau owh...