Khamis, Ogos 25, 2011

keduapuluhlima Ramadhan...



sana sini melambak orang jual kuih raya...
baik kat bazaar ramadhan, pasaraya mahupon online...
sekali tengok memang rasa sungguh menyelerakan...
tapi bila makan, sendiri mahu ingat ye...


- gambar dari > http://loveelinda.blogspot.com/ -


bila memborong kuih tunjuk-tunjuk ni beringat ye...
jangan asyik nak main tunjuk je...
kang tak pasal-pasal En Abang garu kepala...
ada yang duit raya kena potong nanti...


p/s : suka kuih batang buruk dan cokelat chips yang Mak Munah buat...

14 comments:

miss inna berkata... [Reply]

inna nampak ada tart nenas kat situ..sedapnya! haha!

C i k P i p i T e m b a m berkata... [Reply]

kita pon suka kuih btg buruk , nak carik gakla , kalau x jmpa serbu je umah org . kakakaka

mas saari berkata... [Reply]

kalau jual kat gerai2 ni akak tak beli... akak tempah dengan orang, lagi puas hati!

suka almond london and samperit

imah berkata... [Reply]

kuih raya xbuat lagi.. baju raya baru siap sepasang.. hahaha..

Kamarul Adli Bachek berkata... [Reply]

hang tak buat kueh ke raya ni kocek?

solomolo berkata... [Reply]

@miss inna susah nak carik tart nenas yg betul2 sedap...

solomolo berkata... [Reply]

@C i k P i p i T e m b a m serbu ye... jgn tak serbu...

solomolo berkata... [Reply]

@mas saari setuju tu kak... tempah dr org yg kita pernah tempah...

solomolo berkata... [Reply]

@imah baju raya baru siap sepasang... yang tak siap lagi bape pasang ye ???

solomolo berkata... [Reply]

@Kamarul Adli Bachek mak aku wat coklat chips ye.. tu pon dah abes aku bedal masa berbuka...

Tholeha Mustapa berkata... [Reply]

kuih batang buruk tu mmg susah nak carik skrg yg sedap lar :D

solomolo berkata... [Reply]

@Tholeha Mustapa tau takpe... kalo yg ada pun suam-suam kuku je rasanye...

logorithm berkata... [Reply]

Macam berpantun tapi pantuh tak rhyme. Hehe...

solomolo berkata... [Reply]

@logorithm tu namanya pantun main belasah je... hahaha...