Rabu, Ogos 24, 2011

keduapuluhempat Ramadhan...


tiap-tiap tahun mesti semua orang gembira...
terutama yang tukang jahit...
nak menang tangan nak siapkan tempahan...
kira masyuk jugakla dorang ni tiap kali nak raya...

tahun ni cadang nak beli baju raya baru...
setelah 2 tahun raya takde baju raya baru...
cuma dalam dilema sikit...
nak beli jubah atau baju melayu ???


- gambar dari > http://muslimuslimah2010.blogspot.com/ -


kalo baju melayu tu dah selalu sangat dibeli....
sekali sekala tukar selera pon ok kan...
teruja tengok jubah yang ada topi a.k.a hud...
ni semua gara-gara video klip Imam Muda...
- baju @ jubah yang Mawi pakai -


p/s : fenin-fenin...

16 comments:

miss inna berkata... [Reply]

try la pakai jubah..nmpk nice jg tu beraya dgn jubah nie...^^

gedek! berkata... [Reply]

kamu pakai jubah mesti rock!

mas saari berkata... [Reply]

cantik! trylah...

alongxp berkata... [Reply]

pergh...smart wei jubah tu...pkai la jubah lak... baju melayu mesti da belambak kan?

::Cik Pija:: berkata... [Reply]

jubah smart! ala2 akhil hayy and imam muda. wiiiiwit!

Qamaruls berkata... [Reply]

kalau pendapat aku jgn beli yg ade hood.
sebab nanti panas.
pastu nanti time rukuk or sujud hood tu jatuh ke depan ganggu solat.

huhu tapi terpulang kou laa kalau nak merasa satu kan pesalah nye.

Puan Kutu berkata... [Reply]

jubah smart arr solo..oh yer akk dh email adress yer..:)

imah berkata... [Reply]

smart la jubah yang ade hud tuh.. try la beli..

solomolo berkata... [Reply]

@miss inna tuela... masih tengah berpikir2....

solomolo berkata... [Reply]

@gedek! botak rock !~

solomolo berkata... [Reply]

@mas saari tuela... dah target satu jubah...

solomolo berkata... [Reply]

@alongxp tuela pasal... boring plak asyik pakai baju melayu je...

solomolo berkata... [Reply]

@::Cik Pija:: ni semua gara2 video klip imam muda...

solomolo berkata... [Reply]

@Qamaruls terpikir jugak pasal tu... takpe, nnt masa cuba jubah tu, aku cuba rukuk dan sujud... kalo ok, aku beli yg ada hood...

solomolo berkata... [Reply]

@Puan Kutu sy br check email td... tunggu ye...

solomolo berkata... [Reply]

@imahbaek bos !~