Isnin, Ogos 22, 2011

keduapuluhdua Ramadhan...



sekejap je dah lepas minggu ke-3 Ramadhan...
minggu ni minggu terakhir Ramadhan...
sungguh cepat Ramadhan berlalu...


- gambar dari sini > http://www.harian-metro-online.com/ -


selepas minggu ke-3 Ramadhan...
berjaya menahan nafsu dari pergi ke Bazaar Ramadhan...
harap-harap minggu terakhir pon sama...
[^_^]


p/s : petang ni ada deko raya kat ofis...

12 comments:

Bro ahmad berkata... [Reply]

salam ramadan solo..dah lama tak dengar khabar berita..menikah ke?

salam hari raya sekali..:)

mas saari berkata... [Reply]

wah, baguslah ezahd, jimat duit!

kat ofis akak ni, dari minggu lepas dah buat deko raya nya...meriah gila!

nurul asyikin(kak chik) berkata... [Reply]

hahhaha,,meriahnya,,,hari2 mkn bazar,,,duk sorg je,,,ermmm mahal,,cikik darah

aShaBuLz berkata... [Reply]

bagusnya berjaya tak pergi bazar...dapat saving

Dang Intan Duka berkata... [Reply]

sama la kita tak pernah lgi pergi ke bazar ramadhan..

terbaek !!

peace

miss inna berkata... [Reply]

inna br sekali singgah kat bazaar ramadhan...takut nak singgah selalu sbb nafsu utk mbeli mkanan sgt tinggi bila tgok mcm2 mknn jual kat sana...^^

Cik Puan Zura berkata... [Reply]

waa, bagusnya x pg bazar..sape masakkan? mcm akak ni, kene pg sebab x sempat nak masak...anak 3 kecik2..

Cik Puan Zura berkata... [Reply]

waa, bagusnya x pg bazar..sape masakkan? mcm akak ni, kene pg sebab x sempat nak masak...anak 3 kecik2..

Cik Bambam berkata... [Reply]

baru 3-4x pergi bazar... lebih elok than lst year..hehehe

imah berkata... [Reply]

kalo g pasar pon. xtau nak beli ape ~~

kocix! berkata... [Reply]

maaak aihhh ramainyee manusia!!

cheqhaizan berkata... [Reply]

wahhh solomolo samalah kita..huhu...tahun nie x g pasar ramadhan pun..mak cakap x payah membazir :)