Rabu, Jun 08, 2011

Wordless Wednesday [1]





25 comments:

siti kektus berkata... [Reply]

apakah yang budak kecik ini fikirkan ye, hoho

solomolo berkata... [Reply]

@siti kektus macam-macam kot...

iLa suHaiLa berkata... [Reply]

erm..nak maen masak2 ker nak maen kejar2..pikir2.. ^^,

nur amalina athman berkata... [Reply]

ada gelang hitam jugak..sama cam ank sedara..

Sal Saari berkata... [Reply]

nak main apa lepas ni..

WaNi^^ berkata... [Reply]

comel nye budak kecik ni , macm nak cubit je , hhe :D

peachippo gediks berkata... [Reply]

haaaaaaaaa , makna budak ni ! hik3

efa nur berkata... [Reply]

COMEL... ^_^

solomolo berkata... [Reply]

@iLa suHaiLa kita maen bakor2 je la ye...

solomolo berkata... [Reply]

@nur amalina athman agak tidak perasan akan itu...

solomolo berkata... [Reply]

@Sal Saari main aci2 buka pintu ???

solomolo berkata... [Reply]

@WaNi^^ sila cubit gambar itu ye...

solomolo berkata... [Reply]

@peachippo gediks penuh makna !~

solomolo berkata... [Reply]

@efa nur Uncle dia pon comel jugak...

*tetibe*

suhaili sarif berkata... [Reply]

semua expression baby ni ada pada solo molo.hehe

solomolo berkata... [Reply]

@suhaili sarif mana tau nie ???

cik gege berkata... [Reply]

1.perlu ke aku terjun dr kerusi ni?? 2.ermm..
3.pikir..pikir...
4.posing jela....kan comel...=p

Raja Syakirah berkata... [Reply]

comel !! I LOVE BABIES
=)

sergeant keroro berkata... [Reply]

macam mane nak buat muka paling comel ye?

xpela, saya dah comel.

hehe,itu yang baby tu fikir XD

MAPPIAU berkata... [Reply]

eh wordless wednesday jugak..ahahahaa tapi ni memang2 betul wordless nih eh memang less sungguh la ahahahaha.

musti budak tecik tuh tengah membebel2 tu kan hiks

solomolo berkata... [Reply]

@cik gege semua di atas...

solomolo berkata... [Reply]

@Raja Syakirah comel kan ???

solomolo berkata... [Reply]

@sergeant keroro Umar memang comel... tak sabar nak jumpa dia raya nie...

solomolo berkata... [Reply]

@MAPPIAU mengomel kuat ye budak tecik ni...

Dayana AZ berkata... [Reply]

ahaha, aksi2 baby mmg comel :D