Khamis, Jun 30, 2011

teh tarik ??? sorry...


aku tahu ramai yang suka minum teh tarik... kalo tak pekena sehari, rasa hidup tak lengkap... nak-nak kalo teh tarik mamak... siap ada yang minta buih tinggi... yang taknak buih pon ada jugak... tapi mandi buih korang suka kan ??? ada jugak yang mintak gelas besar punya...

tapi tak tahulah kenapa... tekak aku tak bole terima teh tarik... bila minum, tekak jadi kembang... seterusnya langkahku ke toilet... nak kata aku ni tak suka susu tak jugak... sebab milo ngan horlicks aku minum... aku pon dah lupa bila kali terakhir aku minum teh tarik... rasanya masa zaman sekolah menengah kot... tahun lepas aku tak minum langsung teh tarik... untuk tahun ni pon sama...


- gambar dari > http://blog.rage.com -


teh tarik bole sebabkan kanser prostat ???




p/s : pagi-pagi sarapan oat...

13 comments:

mizzkechique berkata... [Reply]

tak suke teh tarik gak..

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

tekak orang putih ni,solo molo free x?jom lepak kl ari ni

afiqazizan berkata... [Reply]

jarang minum teh tarik..kadang-kadang je minum.

risa berkata... [Reply]

oat sangat bagus untuk serapan lemak2 yg tak diperlukan:)
akak giler nescafe dan milo je:)

aque berkata... [Reply]

tgok mhi ye pg tadi.. huhuhu

mas saari berkata... [Reply]

sama ngan akaklah...memang tak minum teh tarik ni!

suka milo ais tabur...superb!!

shandye. berkata... [Reply]

nak stabak ajela tuh! ngee...

p/s: harap sudi kemaskini bookmark ke blog saya kerana saya sudah berpindah ke SINI. thanks!

Fyqa berkata... [Reply]

teh tarik lah best.








;)

cik najihah berkata... [Reply]

milo kosong jugak yang sedap hee

arfah berkata... [Reply]

:) topik mhi tadi pagi...memang gaya hidup sihat la solomolo ni.. :)

puanbee berkata... [Reply]

sedap tp tk leh minum selalu byk gula ..

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

nescafe tarik ngan milo tabur je daku layan..ngehehehhee..


ehhhh..comel lak cawan tuh! :P

APAN berkata... [Reply]

erm...nak kate x suke pun x gak....tpi jarang gak la aku order teh tarik...
lpe bila last order.huhu...