Jumaat, Jun 17, 2011

tak turun-turun ???



pelik sepelik peliknya...
last timbang dulu 88.5 kilo...
pagi tadi timbang masa medical check-up
pon 88.5 kilo jugak...

haish !!!~
takkanlah tak turun-turun kot...
walaupon sekilo...
makan dah control...
exercise tiap-tiap minggu...
pendek kata semua dahla...
apa lagi yang kurang ye ???

tinggal 2 minggu lagi je ni...
huwaaa...


p/s : ada yang boikot nasi untuk 2 minggu ni kang...


15 comments:

MerLe berkata... [Reply]

hehe..sy plk tak naik2..nth bila nk naik pdahal dah mkn byk..

MamaEma berkata... [Reply]

lemak sangat tepu..hehehe

umie berkata... [Reply]

chaiyok2,dua minggu tak yah makan nasi...

yatie Awang berkata... [Reply]

boikot nasi tu lah yg paling bagus tu...

Freaky berkata... [Reply]

jap lagi makin naik kot. haha :D

aque berkata... [Reply]

makan nasi tapi sedikit... takot nanti lepas 2 minggu awak makan nasi die naik 2 kali gande

tips dari the biggest looser hehehe.. fara pown tgh on diet ni.. same2 la kite ye :)

IdaNurFieyda berkata... [Reply]

mesin timbang tu rosak kot..hehehe..saje nak sdpkan hati encik solo molo.. ^__^

afiqazizan berkata... [Reply]

aik tak turun...takpe bro..usaha lagi.

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

dosa kot??!!!

errrr...



























larikkkkkkkkkkkkkkk~! ahhaha
IM SORRY! :D

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

berat tulang le tuh.

fisa othman berkata... [Reply]

boikot nasi paling berkesan menurunkan lelemaks yang dah terkumpul itu...


***uikss den tak tahan kalau tak makan nasik so tak dapat ler den nak nurun kan lelemaks sedia ada ni..:D

vampire's lovex berkata... [Reply]

nasi tu yg buat berat x turun...nak diet ehh??

kau diet dulu,pastu menjadi helo helo aku k..hehe...aku nak tggu org lain nye exprment bjaya dlu,baru aku buat...kikiki..

gudluck bro !

syahnabil berkata... [Reply]

nak turun memang susah...nak naik senang jee...

cik najihah berkata... [Reply]

thanks...follow sini juge :)

Yayan berkata... [Reply]

hey scandal .. :)