Ahad, Jun 05, 2011

panas atau dipanaskan ???



sekarang ni satu Malaysia ngah kecoh... semua tengah panas membara... kecoh tentang itu, tentang ini... heboh tentang si polan dan si pulun... pendek kata semua orang sedang berbicara tentang benda yang sama... aku baca semua entri tanpa meninggalkan komen... memangla dalam hati bengang cuma cukuplah kat situ je... tak perlu nak meleret-leret... sebab apa??? sebab nanti akan ada yang melayan...

memang bagus sebab ada yang prihatin... berkongsi info dan maklumat agar orang sekeliling bole tahu... cuma aku kurang bersetuju dengan cara benda tu ditulis dan dikomen... kebanyakannya tentang isu yang sama dan bahasa yang digunakan amatla tidak bersesuaian... tapi itu hak masing-masing kan ??? tapi kena ingat, jangan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga...

aku setuju dengan Abg Ben mengenai INI dan ITU... begitu jugak ngan alongxp tentang INI...


p/s : kekadang berdiam itu lebih baik...

14 comments:

Dududu berkata... [Reply]

hehe btl tuu . diam lg bgs , :)

solomolo berkata... [Reply]

@Dududu setuju !~

ashafanie berkata... [Reply]

setuju sangat

Nor Suhaiza berkata... [Reply]

yup...bdiam ag bagus dr kecoh2.ag pon nobody is perfect...
;)

... berkata... [Reply]

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

yup. cara sestengah blogger mengadaptasi akan perkara ni.
samapi menggadaikan diri..haih..
tangan dan jari, ibarat lidah yang berpusatkan hati..


entri terbaru :

isu maki hamun berubah menjadi umpat

terima kasih..huhu~ =)

アヌム ちゃん berkata... [Reply]

lebih suka berdiam..

solomolo berkata... [Reply]

@ashafanie [^_^]

solomolo berkata... [Reply]

@Nor Suhaiza betul tue... no body perfect...

solomolo berkata... [Reply]

@... memang ramai yang wat enrti tentang tu... tapi cara tak beberapa betul...

solomolo berkata... [Reply]

@アヌム ちゃん samalah kita... ;']

Rahmad berkata... [Reply]

mesti pasal entri panas minggu ni kali..

aku pun ada bwat juga macam blogger lain. dh mcm beriban-riban blogger bwat entri yg sama.haha

solomolo berkata... [Reply]

@Rahmad betul dan tau takpe...

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

jd silent reader lagi elok dari jadi pengomen tegar yg menambah dosa!

ahaksss~! :P

solomolo berkata... [Reply]

@b a m b a m ' s setuju nagn CB... kerana komenku begitu berharga... hahaha...