Sabtu, Jun 25, 2011

lunch dinner sama je...


ari nak tekak lain macam sikit...
taknak makan benda lain...
lunch benda sama...
dinner pon benda yang sama...


- laksa johor -


laksa johor ni bukan aku buat...
beli kat kedai je kat Taman Melawati...
siap tapau 2 bungkus...
1 untuk lunch...
satu untuk dinner...
ni pon ngah panaskan kuah laksa...
jap lagi nak melantak...


p/s : Mak Munah punya laksa Johor sedap...
menikam kalbu ye...


16 comments:

Shuk_ArChie berkata... [Reply]

perghh... laksa... sedap!

mas saari berkata... [Reply]

perggghhhh...terliur!

Sunah Sakura berkata... [Reply]

da lama tak makan laksa sarawak... T_T

♥NuR SyAFiQah♥ berkata... [Reply]

sodap2..nk sikit..haha

alif ismail berkata... [Reply]

singgah cari makanan jap...

glurppp..... sodap nya jang Oi...

Tea berkata... [Reply]

gila ah, feberet woo laksa. smlm bwu mkn. :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply]

wahh sedapnyer.sejak pulang ke tanah air LM lum mkn laksa johor lg tau

Mohd Khairi Khadzir berkata... [Reply]

aku yg org johor ni jrg skali mkn laksa johor..hahahaha

tia @ Ini Kisah Tia berkata... [Reply]

laksa penang ngan johor tak sama ?

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

apa beza laksa johor ngan laksa penang eyk?

...Minah BluR... berkata... [Reply]

tak bosan ke bang oi?

Sue berkata... [Reply]

lama x makan laksa johor...

cheq sue folow awak yer...

*cik syu* berkata... [Reply]

balas singgahan ... ermm .. abg muka cina :)

♥yaya budak suka embun♥ berkata... [Reply]

gluppp

*telan air liur T_T

afiqazizan berkata... [Reply]

laksa..ermm dah lama tak makan.

iyan shazlind berkata... [Reply]

teringat ada laksa dlm fridge kat umah...:)