Rabu, Jun 15, 2011

baru berkesempatan...



selamat malam semua...
harap semua sihat walafiat...
terima kasih pada yang sudi singgah sini...
baru berkesempatan untuk update blog...
yang 2 entri untuk hari ni...
yang WW dan pilihan hati tu awal-awal dah buat...
aku auto-publishkan sajo...

pagi tadi kuar bersama Mak Munah + my chapicah...
ke JJ dan carrefour...
lepas tu ke OU menonton 2 movie...
bersama Ieza dan Mieza...
Kungfu Panda 2 + KL Gangster...
sempat aku tedo dalam panggung...
kol 9 malam tadi baru sampai umah...

dari pagi tadi pale rasa semacam...
tekak ni asyik nak minum je...
terlebih haus pulak ari ni...
mungkin sebab kurang tedo kot...

jap lagi nak singgah kat blog yang singgah sini...
dan juga blog-blog lain...


p/s : berita gembira akhirnya ku terima...
Alhamdulillah...


16 comments:

gedek! berkata... [Reply]

Baju semua biru macam promote celcom je?

solomolo berkata... [Reply]

@gedek! sah-sah semua kerja sana Uncle... hahaha...

izyan yasmin berkata... [Reply]

wahhhh , berjalan jalan . best :)

akoo berkata... [Reply]

ko tdo dlm panggung??huhu

rara pinkmafia berkata... [Reply]

owh g tgk wayang eh.besh nya..

risa berkata... [Reply]

rehat2 le ye adik...jaga kesihatan okehh:)

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ berkata... [Reply]

besh tak kungfu panda..
eh ti tlg ajr psl BE tu boleh x?

Isteri Encek Bard berkata... [Reply]

Alhamdulillah mendpat berita gembira

solomolo berkata... [Reply]

@izyan yasmin dah lama tak kuar jejalan ngan kawan2...

solomolo berkata... [Reply]

@akoo a'ah babe... masa kungfu panda tu...

solomolo berkata... [Reply]

@rara pinkmafia sekali sekala ke...

solomolo berkata... [Reply]

@risa tuela kak... nak kena tingkatkan lagi penjagaan kesihatan ni...

solomolo berkata... [Reply]

@˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ kungfu panda best... yang pasal BE tu tak baoe reti sangat...

solomolo berkata... [Reply]

@Isteri Encek Bard Syukur sangat2.... Alhamdulillah...

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

psssttt~! berita per tuh!! nak tahu gak!heheheh

solomolo berkata... [Reply]

@b a m b a m ' s tunggu 4 july ni ye... akan dihebahkan serata dunia...