Ahad, Jun 26, 2011

aku cinta kau dan dia...



bila masuk bab bercinta ni, macam-macam ragam yang ada... ada yang cinta sepenuh hati... ada yang cinta bawak ke mati... ada yang cinta separuh hati... ada yang bercinta sebab jeles tengok orang lain bercinta...

bila dah bercinta tu, mulalah kata-kata manis menusuk kalbu terbit... i love you... i need you... i miss you... you jump, i jump... awaklah cinta pertama dan terakhir saya... i love you forever and ever... pen merah pen biru, you marah, i love you... ceh ceh ceh... bukan main lagi korang kan ???

tapi yang tak best bila bercinta ni, ada jugak yang ambil kesempatan... bercinta dengan orang lain, berskandal dengan orang lain... pendek kata ada kekasih gelapla... sekejap dating ngan teman lelaki... sekejap dating dengan teman bukan teman lelaki... yang pasangan dia ni punyalah cinta kat dia, tapi yang dia ni bole pulak menduakan cinta itu...

bak kata tajuk lagu " aku cinta kau dan dia " ...


p/s : jangan gila bercinta udahle ye...

13 comments:

Jo Qusary berkata... [Reply]

Cinta itu ibarat kayu, paku dan skru. Ntah, aku pun tak tau...

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

cinta segi tiga le tuh.memang pahit bercinta.

Sue berkata... [Reply]

cpt2 la cr cinta tu...
:)

Eera Shera berkata... [Reply]

cinta kdg2 boleh melalaikan..

sergeant keroro berkata... [Reply]

kau buta, kerana, cinta. bukan salahku.

keh2

iLa VaNiLLa berkata... [Reply]

like2.. ^^

i'm ezza haniza berkata... [Reply]

ohhhh,patot la awak solo :)

cheqhaizan berkata... [Reply]

cinta itu ada manisnya dan ada sktnya..hmhh..slm ukhwah..sy mbals kunjungan & mjadi follower anda..

Waqheh berkata... [Reply]

kalo lu bercinta lu dah tak solomolo..lu bisa jadi picolomondo..

salina sayang berkata... [Reply]

bagi aku, bercinta lepas kawen paling sweet. nak beromantik dengan suami pun takde orang nak larang dah...hehe. macam nora elena ngan seth tan tu...bercinta pas kawen..bahagia je...hehe

visitme@FaTiN cOrNeR berkata... [Reply]

klu mcm tu cinta ilahi lah..lg best..

Sunah Sakura berkata... [Reply]

berkawan biar seribu, bercinta biar satu~~~

Bro ahmad berkata... [Reply]

CINTA UNTUK KAU SORANG..HIHIHI MADAH LA PULOK...