Ahad, Jun 19, 2011

19 berbalas 21 [2]



sambungan dari kisah semalam...
kisah yang INI ...
sempat aku amek gambar semua hantaran...
baik dari bElah perempuan...
mahupun belah lelaki...
yang penting, ruang tamu penuh dengan hantaran...


- dari pihak perempuan untuk pihak lelaki -

pihak perempuan bagi 21 hantaran...
yang tiga terakhir tu tambahan saja...


- Falihan + Shahira -


- dari pihak lelaki untuk pihak perempuan -
gambar yang hujung tu bukan hantaran ye...


seronok dapat berkumpul bersama sanak saudara...
bertepuk tampar dan bergurau senda...


p/s : 2/7 ni berkumpul lagi... Y.E.A.Y !!!~

17 comments:

mas saari berkata... [Reply]

cantik2 hantaran diaorang...
dah cakap dah mesti byk makanan kan?

Freaky berkata... [Reply]

banyaknye hantaran =_=

farahin nasir berkata... [Reply]

wahhh.. banyak3.. :)

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

banyak gila hantaran dia.hoho

msredcheesecake berkata... [Reply]

Mr solo,
Byk nyer hantaran....ingat kan hantaran mr solo...hahaaa...

AnAk dEneSor berkata... [Reply]

mr solo ble lag..hihhih

OnE_nIeZuKa berkata... [Reply]

mak aiii...
byk yer...first time tgk byk cmni...

cik gege berkata... [Reply]

perghh.. .byknya.... smpai berpuluh-puluh hntaran. ni kawen nt ada lg x hntaran...

ashafanie berkata... [Reply]

negeri mana ni??banyaknya hantaran

dzafira berkata... [Reply]

Banyak betul hantarannya.. Jenuh nak mencari par hantaran byk2 sampai mcm tu..

Noriz berkata... [Reply]

wah, grand betul!
akak dulu 15 lawan 17 pun dah jenuh nak buat...huhu

Puan Kutu berkata... [Reply]

byknya hantaran.meriah!

harrazdani berkata... [Reply]

tahniah pada yg bertunang...mr solo mcm mana plak...masih lg solo ker....nice shoot utk hantaran...

Ainul Hayat berkata... [Reply]

En Solo,

Hantaran bagi semua sekali time bertunang eh? Kaler temanye oren ijau eh?

Ainul Hayat berkata... [Reply]

Terima kasih tau berkunjun gke blog ssaya hari tu untuk tahu "5 blog pilihan hati".

puanbee berkata... [Reply]

yg hujung tu kalau hantaran tk tahu ler ekekkee

Umar Faruq berkata... [Reply]

mane ade mcm muke aku.. tahi lalat aku belah kiri woo.. hhehee.. larik !!