Rabu, Mei 11, 2011

berjaya jugak akhirnya...


Alhamdulillah...

setelah beberapa kali tidak berjaya, akhirnya hari ni aku berjaya jugak... aku rasa sangat bangga ngan diri aku... sungguh tak ku sangka... sungguh ku tak percaya... aku mampu melakukannya...

selama ini selalu sangat tak berjaya... ada je alasan yang diberikan... tak laratlah... mengantuklah... penatlah... besok-besoklah... petang nantilah... pagi karang jelah... ada program lainlah...

tapi petang tadi, aku berjaya jugak melakukannya...
yeay !!!~

nak tahu apa yang aku berjaya ???


aku berjaya untuk:


- J.O.G.I.N.G -


lama giler tak joging... dulu seminggu adalah 3 - 4 kali aku joging... ni pon baru nak start joging balik... last joging aku rasa bulan Januari... bukannya apa, untuk kesihatan tubuh badan aku jugakkan... kenalah paksa diri.. bukan manjakan diri... malu woo bila kengkawan cakap yang aku dah makin comel macam MOSKOT ni ... comel tak ??? teringin jugak nak slim macam ENCIK ni... slim kan ??? lagi pon aku nak jadikan 88.4 ke 75... macam yang aku dah cakap kat entry INI ... lepas tu, bolelah aku join RACE pulak...


girang tak terkata...


p/s : lepas ni kena jaga pemakanan... ada sesapa bole bagi tips tak ???


23 comments:

Unknown berkata... [Reply]

wahhhhh bagus!!!

Norhafsham berkata... [Reply]

same la.da lame x jog.bese jog area mane je?

solomolo berkata... [Reply]

@Ali Kanchan aka Pirate untuk diri sendiri jugak... tak lama tak kuar peluh...

solomolo berkata... [Reply]

@Norhafsham selalu jog kat area taman perumahan kat wangsa melawati je...

elynn aiza ♥ berkata... [Reply]

waaa.. smoge brjye.. kurgkn mkn mknn yg brmnyak.. jgn mkn mlm sgt.. he.. gud lux.. :)

Norhafsham berkata... [Reply]

ouh ya ka? ngat bru nk join sekaki tp jaoh la plak.heheh~

Cik Pulau berkata... [Reply]

hadoi la.. ingatkan berjaya apa tadi..
papepun.. syabas untuk kamoo..hehe

solomolo berkata... [Reply]

@elynn aiza ♥ tula... kena control nafsu makan... dahla selalu makan malam... hadoyai !!!~

solomolo berkata... [Reply]

@Norhafsham kat sg buloh mesti ada taman utk joging kan ???

solomolo berkata... [Reply]

@cik pulau saje je nak bagi suspen sket...

Nur Hawa Mohd Zin berkata... [Reply]

cabaran seterusnya adalah pergi gym!

solomolo berkata... [Reply]

@Nur Hawa Mohd Zin tak tau nape tapi memang tak suka pegi gym...

Norhafsham berkata... [Reply]

@solomolo

yup ada tp bese g jog kat krpong tu.sebelah MRR2. yg tmpt org maen lelayabg tu.tau kan?

solomolo berkata... [Reply]

@Norhafsham pernah joging kat situ sekali je... memang best...

Norhafsham berkata... [Reply]

@solomolo mane xbest. mencabar plak tu sbb berbukit bukau track kat situ.tu yg wat best nk jog kat situ.

Unknown berkata... [Reply]

blog tetap blog.jogging kena bagi sihat.

Umar Faruq berkata... [Reply]

aku plak jenis malas giler nak gi jogging.. blogjogging aku rajin r.. wakaka..

tapi aku main volleyball kat mmu nie.. wakaka

solomolo berkata... [Reply]

@Norhafsham tau takpe... cuci mata pon best... lalala....

solomolo berkata... [Reply]

@Rozuan Ismail betol tue...

solomolo berkata... [Reply]

@Umar Faruq ko takpe bro... selalu maen volleyball.. br0, teringinla nak mane volleyball...

Norhafsham berkata... [Reply]

@solomolo muahaha. cuci mate tu amalan xsehat!!! jgn amalkan.lalala

solomolo berkata... [Reply]

@Norhafsham bukan selalu br0...

Norhafsham berkata... [Reply]

@solomolo muahaha.so kira package la ni.2in1