Rabu, April 27, 2011

yeay, aku menang !!!~


semalam memang dah berpeluh satu ketiak...
jari jemari pon dah naek kejang...
mata aku dah berpinar tengok skrin PC...
tapi memang berbaloi-baloi...

sejam aku dok melangok depan PC...
dari satu blog ke satu blog aku terjah...
kiranya semalam paling banyak aku blogwalking...
dari kumpulan 4 sampai kumpulan 9...
setiap kumpulan ada 100 blog...
banyakkan ???

dan keputusannya :


gambar curi dari blog En Ben...

semua ni gara-gara segmen INI...
korang ingat senang je nak cari jawapan...
susah woo...
even Kak Sunah yang pro pon cakap susah tau...



20 comments:

risa berkata... [Reply]

weeeeeeeeeee...berjaya jugak kan
tahniah!!!

Sunah Mohammad berkata... [Reply]

hahahaha~ tahniah! lambat sikit sebab terlepas pandang soklan no 2 tu..yang gambar mak ngan anak..tenet pun slow bebb...padahal da masuk blog syahjehan78 masa tu sebab dia je umur gitu kan..tapi tak nampak gambar tu masa tu..last sekali carik balik..erkk! hadoii...cane leh tak nampak sebelum ni..

kalo tak, mesti leh kalahkan solomolo!!!! hahahaha~ :p

aynadys berkata... [Reply]

tahniah :)

cik sakura berkata... [Reply]

tahniah..

Qamarul berkata... [Reply]

tahniah wer,

rajin ye kou. haha

Amiera Hilton berkata... [Reply]

tahniah! rezeki tu.. :)

Sal Saari berkata... [Reply]

wahhh tahniah ye coz menang!!!

solo molo berkata... [Reply]

> risa : panjangnye weeeee tue kak...

solo molo berkata... [Reply]

> Sunah Mohammad : tau takpe kak... yang no dua tue sy pon termiss pandang...carik yang laen dulu lepas tu baru cari yg no 2...hampeh !~

solo molo berkata... [Reply]

> aynadys : tenkiu...


> cik sakura : tQ ye...

solo molo berkata... [Reply]

> Qamarul : kebetulan masa tue takde wat ape2 n otak ngan tepu... hahaha...

solo molo berkata... [Reply]

> Amiera Hilton : bukan senang nak menang tue...

Puan Kutu berkata... [Reply]

congrate.solo mmg dasyattt!

solo molo berkata... [Reply]

> Sal Saari : tQ kak...

solo molo berkata... [Reply]

> Puan Kutu : Puan Kutu lagi dasyat kot...

mama comel berkata... [Reply]

waaa..bestnya..thniah2...=)

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

CB dah surender!!! hahahaha.. :D

solo molo berkata... [Reply]

> mama comel : tQ mama...

solo molo berkata... [Reply]

> b a m b a m ' s : hahaha... solomolo pon hamper nak surrender tapi digigihkan jugak...

storyfromme berkata... [Reply]

tahniah!