Rabu, April 27, 2011

fesyen yang tak kena ok !!!~


sape dah tengok dairi akademi fantasia ???
yang minggu ke 4 hari ke 2...
apa yang korang perasan ???
ker korang memang tak perasan ???

ni yang aku perasan...

what ???


berkot tapi berseluar pendek ???
tak sesuwai wokey !!!~
lagi-lagi dah jadi pengetua...


p/s : sekadar untuk renungan bersama...


32 comments:

Axie04 berkata... [Reply]

hahaha
sengal

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

alar... dulu style skang pon org pelik jugak memandang..tp skang jadi trend.. saper tahu amy punya jadi trend di lain waktu!hahahaha.. :P

msredcheesecake berkata... [Reply]

En solomolo,
Amy search kan...x heran tengok dier dress cam tu.dier kan dress pelik kadang2.pelik xsemestinya buruk...bior la dia nak pakai camne pun...heeee...

solo molo berkata... [Reply]

> Axie04 : hahaha...

solo molo berkata... [Reply]

> b a m b a m ' s : manalah tahu kan...

mcm ni lah berkata... [Reply]

nampak mcm skirt

solo molo berkata... [Reply]

> msredcheesecake : memangla die bole pakai ape yang dia nak pakai... tapi kena gak tengok kesesuaian majlis dan tempat jugak kan ???

solo molo berkata... [Reply]

> mcm ni lah : ye ker ??? nak check jap...

suha berkata... [Reply]

hahaha style tapi sengal..erk leh ke komen cenggini..nmpak lutot kot*geleng-geleng pale*

cik ayin berkata... [Reply]

ok la tu...da name fesyen...nanti jadi ikotan.. :)

fatien ! berkata... [Reply]

haha, kalau dah fesyen tak jadi pelik kot.

solo molo berkata... [Reply]

> suha : turut geleng pale gak...

solo molo berkata... [Reply]

> cik ayin : memang akan ada yang ikut nnt...

solo molo berkata... [Reply]

> fatien ! : tau takpe...

HonEyBuNNy berkata... [Reply]

haha..

memang lah tidak sesuoiii...hehe

aRe-PeaK berkata... [Reply]

haha tidak sesuai kot..

fesyen lelaki skrang kan..

*fakta*
pakai kasut xpakai stokin..
kasut hitam..seluar skinny..

search pak cik google..huhu..

solo molo berkata... [Reply]

> HonEyBuNNy : tau takpe...

solo molo berkata... [Reply]

> aRe-PeaK : baek, pakcik google sekarang jugak !~

Miss Shikio berkata... [Reply]

amy nak jadi muda kot

hahaha~

solo molo berkata... [Reply]

> Miss Shikio : tapi dia memang awet muda kan ???

saya budak kecik berkata... [Reply]

ok sgt2 ... hakhakhakhakhak ..

afiqazizan berkata... [Reply]

kelakar tengok pic ni..btol jugak sbagai pengetua af kena la pakai pakaian yang bersesuaian dengan keadaan.

Naziatul Yusre berkata... [Reply]

Babah sy paling ta suka kitorang tgk AF..
So, sy knl artis AF lepas dorang debut je..huuhu..

but, bout fesyen tuh: sgt ta sesuai..tapi org suka kan pakai cmtu? trend la konon..

puanbee berkata... [Reply]

fesyen la nih pelik2...oh amy jgn begitu ....tk best tengok!

solo molo berkata... [Reply]

> saya budak kecik : bolelah...

solo molo berkata... [Reply]

> afiqazizan : setuju !!!~

solo molo berkata... [Reply]

> Naziatul Yusre : babah awak sangat bagus...

solo molo berkata... [Reply]

> puanbee : betul tue puan... imej kena jaga sesuai ngan status...

storyfromme berkata... [Reply]

mangsa fesyen betul la.

en solo berkata... [Reply]

> storyfromme : ye ek ???

Puan Kutu berkata... [Reply]

mls dah layan af skang nie.bosan.hoho..

en solo berkata... [Reply]

> Puan Kutu : kekadang tue bosan gak tapi sy layankan sajo !!!~