Jumaat, April 15, 2011

SEGMEN : BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK SAT !!!




klik banner untuk join...

segmen jadi bebudak sat...
bole tengok kartun mana yang disukai...
dan kartun mana yang tak disukai...
ape pilihan korang ???

______________________________________

karakter kartun paling minat
sebab ???
Lat The Kampung Boy bole dianggap kartun paling otai kat Malaysia dan bertahan sampai sekarang... suka tang animasi dan jalan cerita yang dipaparkan... kat dalam kartun tu pon ada bermacam-macam karakter laen...
yellowman pon suke gak...

______________________________________

karakter kartun paling tak minat nak tengok

sebab ???
macam ntah ape-ape ntah...

______________________________________

superhero...
LEVERAGE

sebab ???
suka tengok cara dorang bantu orang yang ditindas... setiap sorang ada skill yang hebat... yang penting orang yang menindas tue memang akan kena kaw-kaw...



33 comments:

senyumSOYA berkata... [Reply]

hihihihi...kluangman~

phee ungu berkata... [Reply]

hey , main - main dgn keluan man ea ?? dya dtg fire karang :P

~C-K-K~ berkata... [Reply]

haha... keluangman... tp sy suka kartun tu... lagu best.. hehe

http://jomkongsistory.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

faraa halim berkata... [Reply]

kmpung boy mmg terbaik :))

solo molo berkata... [Reply]

> senyumSOYA : gelak-gelak nie mesti suka tengok kelaung man kan ???

solo molo berkata... [Reply]

> phee ungu : kalo die fire, kita lari...

solo molo berkata... [Reply]

> ~C-K-K~ : hahaha... tak suka sangat le ngan kartun tue....

solo molo berkata... [Reply]

> faraa halim : betol !!!~

NUR AYNIE berkata... [Reply]

keluang man..keluang man...keluang mennnnnnnn~~~*nyanyi jap..ahahhaha

solo molo berkata... [Reply]

> NUR AYNIE : wah... promosi nampak...

Az-Zahra Fauzee berkata... [Reply]

ha'a, katun lat comel.. suke gak... huu~ tp, keluang man pon suke gak.. suke inspektor sahak je..

::Mastura:Zakaria:: berkata... [Reply]

keluangman lari cam kayu ja..tp cakap melayu..hahahhaha

saya YANA berkata... [Reply]

keluang man... haha... aah ek.. cam tak best pon...

udin berkata... [Reply]

haha.. macam2.. tapi katun Lat ni memang terbaek.. layan berapa kali pon xjemu..

Ticer Syah berkata... [Reply]

hakhakhak..kluangman pon ticer tak suka.. cam sengal aje..akakka

Fizalinolie berkata... [Reply]

Ahhhaaakkkksss. Keluang man antara citer yang saya tak suka. Entah apa2 jer citer dia. Heee.

Fizalinolie berkata... [Reply]

Ahhhaaakkkksss. Keluang man antara citer yang saya tak suka. Entah apa2 jer citer dia. Heee.

TheSyafiq Mokhtar berkata... [Reply]

keluangman lah best! hehe

solo molo berkata... [Reply]

> Az-Zahra Fauzee : inspektor sahak ker inspektor sahab ??? hahaha...

solo molo berkata... [Reply]

> ::Mastura:Zakaria:: : kayu lari pon lagi cantik kan ??? hahaha...

solo molo berkata... [Reply]

> saya YANA : sikitlah tak best kartun tue..

solo molo berkata... [Reply]

> udin : betol tue... kartun LAT sampai skrg best....

solo molo berkata... [Reply]

> Ticer Syah : owh... ticer pon tak suke...

solo molo berkata... [Reply]

> Fizalinolie : tau takpe...

myss fana berkata... [Reply]

asl x ske kluang man?.kcian la kot!!
sye orang kluang nih!jgn men2!

solo molo berkata... [Reply]

> myss fana: orang kluang sy suka sebab pakngah sy dok kat sana.. cume keluang man tue jer sy tak suke... xmo marah2 ye...

bersama kak Es berkata... [Reply]

kartun lat tu mmg best dan otai. tapi kak Es mcm nak jeee potong rambut depan dia tu

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

keluang man best arrrrrrrrrrrr!! ehhehe.. hari tuh gi tgk teater lat the musical..allalalala.. :P

solo molo berkata... [Reply]

> bersama kak Es : geram tengok rambut depan dia ek ???

solo molo berkata... [Reply]

> b a m b a m ' s : mesti best kan ??? tak berkesempatan nak tengok... huwaa !!!~

risa berkata... [Reply]

katun dan superhero yg educated eh..hehehe

solo molo berkata... [Reply]

> risa : yup...

fRaMe+LenSeS berkata... [Reply]

style la leverage tu.. ;)