Ahad, April 24, 2011

saya beli kat Hong Kong murah je...



lagi cerita tentang pembeli dan penjual... cuma kali ni adik kepada penjual menjaga kedai...


pembeli : adik, dress labuh ni berapa ???

penjual : yang tu 55 hengget kak...

pembeli : kalo yang ni dik ???

penjual : tu 45 hengget je...

pembeli : nape mahal sangat ??? aka beli kat Hong Kong 20 hengget je...


adik si penjual pon pergi ke arah pembeli dan mengambil dress labuh yang dipegangnya...


penjual : kat mana yang akak beli murah tu ???

pembeli : kat Hong Kong...

penjual : kalo macam tu, apa kata akak beli tiket flight ke Hong Kong... kalo rasa kaya, akak amek Malaysia Airlines... kalo rasa kureng kaya, akak nak Air Asia je... dah sampai Hong Kong tu, akak beli dress tu pastu akak balik semula ke Malaysia... datang sini dan tunjukkan dress tu kat saya dan resit dia sekali ye kak...


si pembeli terus keluar dari kedai tu sambil membebel...


p/s : korang rasa nak marah kat sape ???



4 comments:

Wahida Nasution Thakhrim berkata... [Reply]

nak marah kat pelanggan.. kalau gitu nape tak beli masa pi hong kong dulu.. AcHiKz rasa dia sengaja tipu jurujual tu la.. nak tunjuk lagak ler tu.. heh3

нαηιмQαtяυηηα∂α berkata... [Reply]

Haha.. Agak2 la hong kong.. Tak pikir tambang ke hehe

solo molo berkata... [Reply]

> Wahida Nasution Thakhrim : sesuwailah ngan pelanggan tu... berlagak sgt...

solo molo berkata... [Reply]

> нαηιмQαtяυηηα∂α : tau takpe ye...