Khamis, April 07, 2011

roti picang satu !!!~


kebiasaannya kalo melepak di downtown cheras, penutup aktiviti kami akan melepak di kedai dekat-dekat area tu... biasanya dalam 3 pagi... menu wajib yang aku selalu order tosai ngan roti bom... nampak sangat kuat melantak kan??? hahaha...

satu hari nie, membe orderlah roti pisang kat sorang anney nie... sorang lagi order roti sardin... sementara tunggu order, kit0rang p0n bersembang... sekali anney nie hantarlah order... ada 3 order... satu roti pisang, roti bom dan roti sardin...

roti sardin tu senang nak cam... cume bile tang roti bom ngan roti pisang tue seakan-akan sama... tanyalah kat anney tue "ni roti ape ???"... anney tu jawab "roti picang"... membe dah bantai gelak kaw-kaw nye... dia tanya lagi sekali "roti ape anney???"... "roti picang" jawab anney tu... sejak dari tue tiap kali nak order roti pisang, kitorang akan cakap "anney, roti picang satu...


makanla saya ye...
jangan malu dan jangan segan...



sabtu ni mesti pisang kat pasar tani taman melawati laku punye... sebab pisang dikatakan bole kurangkan dan elakkan stork... makan 3 biji sehari... tak tahu ??? sile belek kosmo hari ni ye...


p/s : goreng pisang + donut juadah minum petang bersama Mak Munah...


;']

12 comments:

Fizalinolie berkata... [Reply]

wah! sedap tu.. Hehehe.

AkieZecky berkata... [Reply]

x penah makan lagi

storyfromme berkata... [Reply]

picang memang sedap dan bagus untuk kesihatan :)

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

sedapppp~!! tp nk order yg lain.. lalalal~!

anneeeeyyyy~!! nak capati cheese satuuu!! hahahah

Republic Aku berkata... [Reply]

satu bulan aku makan tak banyak...1 tandan jer...

afiqazizan berkata... [Reply]

pisang memang banyak khasiat..aku baru baca tadi kat kosmo..memang bgus kalau makan pisang.

solo molo berkata... [Reply]

> Fizalinolie : mana satu yang sedap tu ???

solo molo berkata... [Reply]

> AkieZecky : lepas ni kena cuba makan tau...

solo molo berkata... [Reply]

> storyfromme : betol betol betol...

solo molo berkata... [Reply]

> b a m b a m ' s : peminat capati cheese rupanye...

solo molo berkata... [Reply]

> Republic Aku : kira oklah tu kan dari tak makan langsung...

solo molo berkata... [Reply]

> afiqazizan : yup... memang banyak khasiat...