Jumaat, April 01, 2011

penjual telur...



di sebuah pasar tradisional...

pembeli > dik, telur sepapan berapa ?

penjual > telur ayam atau telur itik ?

pembeli > telur ayam...

penjual > telur ayam biasa atau ayam kampung ?

pembeli > ayam biasa...

penjual > yang tempatan atau import ?

pembeli > yang tempatanlah... [nada bengang]

penjual > yang tempatan tue mahu dari Ipoh, Kuala Selangor atau Tampin ?

pembeli > yang Ipohlah.... [makin bengang]

penjual > mahu yang Ipoh pusat, barat, timur, utara atau selatan ?

pembeli > dik, adik nie nak jual telur ker nak maen-maen nie ???

penjual > maaf bang, saya penjual mee rebus kat sebelah... kebetulan penjual telur nie pergi makan... dia suruh saya berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang... maaf ye...


p/s : hari nie april fool...silap-silap kang ade jugak telur ayam tue landing atas pale...


;']

13 comments:

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

telor ayam ker telor human??

yg tiu lagi mauk kena baling telor tauk!! :D

Violet Blue berkata... [Reply]

haha..
bijak penjual telur ganti tuh..
silap2 boleh hilang pelanggan die buat camtu..
haha~

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ berkata... [Reply]

telur abg ke telur ayam?? err .. err.. larikkkkkkkkkkk!!

solo molo berkata... [Reply]

> b a m b a m ' s & ☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ : lucah yer...

solo molo berkata... [Reply]

> Violet Blue : tau takpe...

storyfromme berkata... [Reply]

hahaha...memang sakit hati.

solo molo berkata... [Reply]

> storyfromme : ade rasa macam nak bak0r tak ???

нαηιмQαtяυηηα∂α berkata... [Reply]

haha.. soalan dia lawak2..

Republic Aku berkata... [Reply]

hehe...best2...kool...

Mutiara Bernilai berkata... [Reply]

hatoi! mmg panjang je akal die nak panjangkan perbualan...

aish, silap mood ni leh kne sekeh lelaju ni..

ahah~

Atiey berkata... [Reply]

mana dulu telur ke ayam??? heheehe...

Puan Kutu berkata... [Reply]

kehkeh..

tieha ismail berkata... [Reply]

hahah sementara tunggu penjual telur yg sebenar sampai, dye dok ngarut-ngarut dulu....