Selasa, April 19, 2011

legging 10 hengget ada tak kak ???



seorang pompuan masuk ke dalam sebuah kedai pakaian...
puas dia belek pakaian yang ada kat dalam tu...




pembeli : akak, legging ada tak kak ???

penjual : ada dik, jap akak amekkan...

pembeli : yang ini harga berapa kak ???

penjual : yang tue mahal sikit sebab kualiti kaen dia bagus...

pembeli : harga bape kak ???

penjual : 19 hengget je dik...

pembeli : 10 hengget tak dapat ke kak ???

penjual : tak bolelah dik... sebab legging ni laen... kalo adik nak murah, kejap ye...


si penjual tue pon pergi ke kedai sebelah dan datang semula ke kedai membawa sesuatu...


penjual : kalo adik nak yang murah, adik bole beli yang nie... harga dia 10 hengget je...

pembeli : erk ???


korang tahu apa yang akak tue bawak dari kedai sebelah ???

.....
....
...
..
.


INI

legging bebudak kecik...


p/s : perempuan bertudung sangat buruk kalo memakai legging ye...


;']

8 comments:

Miss Ran berkata... [Reply]

bkn bertdung je

y tak bertdung pon ye

udoh

cik gege berkata... [Reply]

legging... hmmm.. wat suar tdo suda.. x pyah pkai kuar umah...buruk bebenor gayanyer...

Puan Kutu berkata... [Reply]

tu namanya busha.haha tp legging budak kecik gak la.haha..

cik bAtu berkata... [Reply]

hahahhaa...klakar tp bermakne....
byk care nk mnasihat ni...yes....legging burok~

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata... [Reply]

xtau pon lengging tu ape.... hehe

NURUL NADIAH MAMAT berkata... [Reply]

nice entry... :)

Fizalinolie berkata... [Reply]

Ahaksss... Lucu lah solo ni. Hambik pompuan tu. Yang paling penting perempuan yang bertudung PALING HODOH gayanya adalah APABILA MENGGUNAKAN LEGGING.

miss flora berkata... [Reply]

ermm..baru kene marah gn mak sebab ktawe kuat2 lpas bace entri ni..