Sabtu, April 30, 2011

hati manusia kan lain-lain...



hati manusia memang lain-lain... bila tengok kat muka dia, kita rasa dia suka... tapi mungkin hati dia kata lain... kekadang tu tengok riak muka dia macam tak suka, tapi mungkin hati dia suka...

apa yang kita mampu lakukan ??? hanya lakukan yang terbaik dan berharap hati-hati manusia itu akan menyukai apa yang kita lakukan... yang penting niat kita ikhlas dan jujur...

sama jugak dalam berblogging... setiap entry yan kita tulis, setiap entry yang kita terbitkan akan ada dua pihak... yang suka dan yang tak suka... yang mana satu korang suka ??? yang mana lagi bahaya ??? yang penting, kita kena berhati-hati... sebab apa ???

sebab hati manusia kan lain-lain...


p/s : kekadang ni penat jugak bila nak jaga hati orang lain...


10 comments:

Ana Montana berkata... [Reply]

rambut sama hitam tapi hati lain2..
;)

hantu berkata... [Reply]

betul tu...sebb kita tak tau pe sebnarnya perasaan org kat kita, benci ke suke ke...papepom, kite tak kacau org bro!..huhu

ai n i s h a f i qa berkata... [Reply]

betul....hati tiada definisi, huhu, memang letih kalau nak jaga hati semua orang..

en solo berkata... [Reply]

> Ana Montana : betol tue...

en solo berkata... [Reply]

> hantu : kita tak kacau orang, takkanlah orang nak kacau kita kan ???

en solo berkata... [Reply]

> ai n i s h a f i qa : yang penting kena utamakan hati diri sendiri...

gedek! berkata... [Reply]

teringat kat hati ayam goreng halia...

peh!

en solo berkata... [Reply]

> gedek! : sedap ke Uncle ??? solo tak reti nak makan hati ayam...

storyfromme berkata... [Reply]

setuju.masing2 ade pendapat sendiri.

en solo berkata... [Reply]

> storyfromme : yup...