Khamis, April 07, 2011

entry merapu...



jam dah pukol 2:31 pagi... Mak Munah dah lama lena kat atas... abang aku pon sama... ayah takde kat umah... outstation ke melaka... my chapicah sedang bekerja... aku ??? dok melangok sorang-sorang kat bawah... mata pulak bole tak mengantok... tadi layan cite kat astro... saluran 701 ngan 710... leverage ngan white collar... aku memang suka tengok cite tu... best w0o... abes cite tue aku off tv dan on pc ni... dari satu blog ke satu blog aku layan... macam-macam cerita aku baca... yang kelakar ade, yang jiwang ade, yang sedih-sedih pon ade...

cadangnya nak tedo awal malam ni... sebab besok pagi dah janji ngan Mak Munah nak gi joging... alamatnya joging atas tilam lagilah jawabnya... sorry mak... nanti Angah belanja mak goreng pisang feberet mak ye...


p/s : ada sesapa yang tak tedo lagi ???


;']

4 comments:

Fizalinolie berkata... [Reply]

Ahakkksss... Tulah selalu tido lewat. Tak baik tau untuk kesihatan. Apa2 pun kirim salam ngan makcik yer. Hehehe. Rajin betul di jogging...

Axie04 berkata... [Reply]

jom joging
joging sambil berdengkur
hahaha

solo molo berkata... [Reply]

> Fizalinolie : Mak Munah akan joging kalo anak teruna dia joging sekali... hahaha...

solo molo berkata... [Reply]

> Axie04 : best tue joging sambil dengkur... hahaha....