Rabu, April 20, 2011

baru kawen dah hamil ???



orang kata kalo mengandung lepas baru kawen a.k.a bunting pelamin tu bagus... berbaloi-baloi... jarang yang dapat rezeki macam ni... kekadang tu kesian kat mereka yang dah kawen lama, tapi masih belom mengandung ataupon mempunyai anak...

tapi ni kes seorang artis yang baru kawen 4 minggu tapi dah mengandung 4 bulan... mesti korang cakap "biar betol ???"... memang betol ye... macamanelah artis nak jadi idola kepada masyarakat kan ???

kalo nak tahu sape artis tu, korang bole dapatkan akhbar Kosmo! pagi ni...


p/s : makcik saudara dah sebak tanya bile aku nak kawen ??? aku jawable "saya tunggu orang masuk meminang saya makcik"... hahaha...


;']

15 comments:

^^nu[dd]yra^^ berkata... [Reply]

ak x bacer paper lagi...tp cam pg td tdgr berita kat hot fm.....KD kan yg hamil 4 bulan tuh....?kalo x silap pdengaran ak la....

storyfromme berkata... [Reply]

ni mesti kes kris dayanti kan?

Atiey berkata... [Reply]

biasalah dunia artis ni...agama ltk tepi..kita yg tak artis ni pun kn jg jugak kang tak pasal2 masuk paper cite yg sama...
jauh malaikat 44...solo kalau ko dah kawin blog ni kena letak nikname lain ler..takleh solomolo lagi...huhu

Atiey berkata... [Reply]

biasalah dunia artis ni...agama ltk tepi..kita yg tak artis ni pun kn jg jugak kang tak pasal2 masuk paper cite yg sama...
jauh malaikat 44...solo kalau ko dah kawin blog ni kena letak nikname lain ler..takleh solomolo lagi...huhu

Rin_Aff berkata... [Reply]

kejadian mcm ni berlambak2 skrg ni...
rase riso ngan generasi2 baru ni..
mcm mane pulak ngan zaman remaja anak aku nanti...???
didikan agama sgt pnting...
semoga Allah lindung mereka dr kemungkaran...esp anak2ku...

syuwai berkata... [Reply]

aik, adakah lelaki dipinang??

miahahahaha

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

Jadikan Rasullah idola hidup.. abes citer.. :P

afiqazizan berkata... [Reply]

aku ada baca tadi..pelik gak..kris dayanti tu baru kawin..dah hamil..eisyh macam-macam la artis zaman skunk ni bro.

solo molo berkata... [Reply]

> ^^nu[dd]yra^^ : btol... dia dah mengaku...

solo molo berkata... [Reply]

> storyfromme : ye... tepat sekali... pandai anda meneka !!!~

solo molo berkata... [Reply]

> Atiey : kena tukar nama blog ek kalo dah kawen ??? ala...

solo molo berkata... [Reply]

> Rin_Aff : InsyaAllah...

solo molo berkata... [Reply]

> syuwai : takde ek ???

solo molo berkata... [Reply]

> b a m b a m ' s : betol tue Cik Bam... aku sokong !!!~

solo molo berkata... [Reply]

> afiqazizan : memang macam-macam bro... bukan tunjukkan contoh yg bak kt peminat...