Isnin, Mac 14, 2011

Debat Blogger : Dendam laki dan perempuan...






ari tue j0in segmen En Ben Ashaari...
tentang bl0gger lelaki vs perempuan...
kali SINI kal0 nak review balik...

kali nie j0in segmen En red-kamikaze...
tentang dendam laki dan perempuan...
wah....
dendam mendendam nie...
i l0ike lite2 saj0...
hahaha...

_______________________

"Debat Blogger".. Satu segmen yang akan membincangkan tentang satu tajuk antara blogger... Bagaimana? Aku akan bukak satu tajuk dan kita akan berbalas pendapat melalui entri masing-masing.. Jadi, bagi yang selalu takde idea nak buat entri baru tu sangat digalakkan join.. Kita sama-sama pertahankan pendapat masing-masing..


Suarakan pendapat anda mengenai : Lelaki atau perempuan yang lebih suka berdendam?


yang dikasihi, tuan punya segmen... yang dih0rmati, para bl0gger sekalian... dato dato... datin datin... tuan tuan dan puan puan... berdirinya saya di sini adalah untuk membincangkan tajuk debat kita pada hari ini iaitu : lelaki atau perempuan yang mana lebih suka berdendam ???

hahaha...intr0 tak hengat dunia nie... maklumlah, tak lama tak berdebat ni... bersilat apa ntah lagi...

bercakap tentang dendam ni, semua orang pasti akan ada rasa dendam... tak banyak sikit... tak sikit banyak... cuma bagaimana kita nak hilangkan perasaan berdendam tue terpulang pada individu tue sendiri...

lelaki atau perempuan yang suka berdendam ??? pada pendapat aku, lelaki yang lebih suka berdendam... s0rry guys... sebab perempuan biasanya lebih kepada cemburu bukan berdendam... tapi kal0 cemburu yang terlampau p0n tak bagus gak...

berdendam ni biasanya terjadi apabila sese0rang berasa tersinggung dengan pihak yang laen... mula-mula sedikit dan lama lama jadi bukit... macam menabung gak... cuma bile dah tak berbendung, ianya akan jadi parah... b0le menghuru harakan kehidupan... gile k0 kal0 sesaja nak berdendam ???

kes terbaru adalah se0rang ketua kelas di belasah oleh rakan sekelasnya yang laen kerana melap0rkan kepada guru yang d0rang p0nteng sekal0h... tue baru budak sek0lah menengah dah pandai berdendam... kal0 dah besar panjang nnt, silap-silap jadi gengster... mintak dijauhkan...

yang paling teruk kes mati kena belasah di cyber cafe yang mana dipercayai sebab dendam... dendam b0le mambawa kepada kematian...

ayat paling femes bila berdendam...

" aku dendam ngan k0 sampai mati !!!"...


p/s : nak hidup aman damai tanpa dendam di hati...



;']


8 comments:

Nadhirah-chan berkata... [Reply]

dendam ni boleh jadi penyebab kejatuhan negara jugak . hahaha dendam sesama pemimpin . ish3 mintak dijauhkan .

shah-kayrul berkata... [Reply]

hebat betulll...boleh jadi ahli pidato negara....hahahahaha

Atsuko Ichirou berkata... [Reply]

penting ke berdebat??
lalala~~
(aku pon suke berdebat..hehehee)

solo molo berkata... [Reply]

Nadhirah-chan : bet0l tue...mintak dijauhkan...

solo molo berkata... [Reply]

shah-kayrul : pemidat0 negara ??? nak cakap depan 0rang ramai p0n tergagap2...

solo molo berkata... [Reply]

Atsuko Ichirou : kalo tak penting, pentingkan jugak...

Mr. Kamikaze berkata... [Reply]

http://red-kamikaze.blogspot.com/2011/03/pendapat-sendiri-ada-betulnya.html

dude..kalau buang captcha kat komen ini boleh tak? Hehe.. :)

strawberrycincau berkata... [Reply]

sokong..lelaki lebih berdendam drp perempuan..hujah yg mntap..hehe

http://sayetetapsaye.blogspot.com/2011/03/debat-blogger-dendam-laki-dan-perempuan.html