Jumaat, Mac 18, 2011

cantik ke tidak ???




tak semua orang cantik tue cantik...
tak semua orang tak cantik tue tak cantik...
tapi, memang ada orang cantik perasan tak cantik...
dan ada orang yang tak cantik, perasan cantik...


cantik ker tidak ???


p/s : kecantikan adalah mak milik setiap insan...


;']


17 comments:

Naziatul Yusre berkata... [Reply]

bila org kata "banyak cantik", x semestinya dia kata kita cantik kan?
haha~

storyfromme berkata... [Reply]

hahaha...teringat iklan kecantikan adalah hak milik setiap insan tu.takut je tengok makcik yang cakap tu.macam pakai botox je lebih.

cik-terompah berkata... [Reply]

cantik tu subjektif...
aku anggun!! yes!1 hahaha

Arra berkata... [Reply]

adess..poning den..hehe

NuRuLhUdA aBu hAsSaN berkata... [Reply]

cntek tuh tok owg kurus ker tok sume owg ? haaaaa , jwb2 . hehehe , :)

Wahida Nasution Thakhrim berkata... [Reply]

cantik tiada, manis ada la.. (^^)

★ aIsyaH ★ berkata... [Reply]

xkesa 0wg y x cantik ckp cantik...
p xsker 0wg cantik ckp x cantik...
kata2 kn d0a..yer x...
hee..:)

Annyss Azlan berkata... [Reply]

ye, trime kaseh sbb ckp saye cantek. (okay, terperasan sudah!). huhu

Little Orange berkata... [Reply]

adoiyai macam iklan pulak.. hihi..nak wat cam ne da fitrah dunia..-.-

*47!k@# berkata... [Reply]

haha..cantik luar cantik dlm cantik dgr sini..
haha..tgok sini..lau nk join skali pon sempat lg nih..
http://snasatieka.blogspot.com/2011/03/tanya-fahmi-aku-ni-tak-cantik-ke.html

Atsuko Ichirou berkata... [Reply]

huhuu...
cantik menatang tu...

Nor Suhaiza berkata... [Reply]

suka menagaku diri sendiri cantik.nak soh sape ag kata kita cntik kalo bukan diri sendiri..
hik3...

meaw berkata... [Reply]

cantik dalaman dan luaran ! yaaaa,itu perlu di stablekan supaya cantik yg dimiliki tidak hilang begitu sahaja...syukuri la setiap ciptaan-Nya :)

..m@m@ T0meLL.. berkata... [Reply]

aku cantekkkk!
haaaaah hambek ko!
klu xde sape ckp,ckp kat diri sndri pn boleh,suke hati la kn!

♥LyNnDa♥ berkata... [Reply]

Lin x cantik...tp teruje tgk bnde2x cntik.... (=^__________________^=)v~

aniswany berkata... [Reply]

everybody's beautiful in their own way :)

cik ieda berkata... [Reply]

cantek itu bkn sahaja dr luaran tetapi juga melalui persenolati dalaman . klu muka nmpk cantek tp hati busuk x bole jugak kan . :)