Jumaat, Mac 18, 2011

[Blog Picisan] : Best Ke Jadi Budak Kampung?





Blog Picisan buat segmen...
tentang budak kampung...
tau p0n daro bl0g Cik Sunah...
teringat pulak zaman kecik-kecik dulu...
macam-macam pengalaman...
ser0nok sangat !!!~

_____________________


1. Adakah anda budak kampung?
budak kamp0ng k0t... kamp0ng baru... kire jugakkan ???

2. Kampung anda dimana?
kamp0ng baru...

3. Apa yang best tentang kampung anda?
sebab kamp0ng sy dalam bandar... macam-macam ada... cuma sungai ye takde... kal0 ade p0n, k0tor nak mampus...

4. Tempat yang anda selalu lepak (atau tempat bermain) di kampung?
gelanggang badminton umah nenek...
padang kelab dewan sultan sulaiman...
tapak pembinaan yang tak jadi...
bawah rumah nenek...
belakang umah mak usu...


5. Permainan kampung yang pernah anda main?
  • konda kondi...
  • polis entry...
  • rondes...
  • teng teng...
  • l0mpat getah...
  • c0ngkak...
  • tutup b0tol...
  • batu seremban...
  • masak-masak...
  • ny0rok ny0rok...
  • tangkap berudu...
  • sep sep sep...tom tom tom...


p/s : suka makan asam pedas ngan singgang nenek...


;']


8 comments:

NURUL NADIAH MAMAT berkata... [Reply]

ohoho......ikang singgang palng top........ngeh3......

Qistina Filzah berkata... [Reply]

permainan kat kampung nie lebih mencabar minda n bergune tuk keluarkn peluh..pastu nk wat plak gune kekreativitian seseorg tu..contoh eh senapang gune rambai tu...helikopter gune biji getah ngan btg aiskrim

Encik Din berkata... [Reply]

saya dari kampung sebelah.heheh

Atsuko Ichirou berkata... [Reply]

yeah!!
aku org kampong...
tu sebab lawa..hehehe

solo molo berkata... [Reply]

> NURUL NADIAH MAMAT : tau takpe...kal0 ade tue, dah tak pandang lauk laen...layan...

solo molo berkata... [Reply]

> Qistina Filzah : budak2 kampong la lagi kreatif dari budak bandar...

solo molo berkata... [Reply]

> Encik Din : kamo jangan nak macam-macam yer...

solo molo berkata... [Reply]

> Atsuko Ichirou : erkkk...