Rabu, November 09, 2011

Abang Taf, Adik Taf, Adik Sunah dan Kek Cekelat...



hari isnin lepas ada buat kek cekelat...
semuanya demi Abang Taf dan Adik Sunah Sakura...
raya lepas dah merasa kek lapis dari Adik Sunah...
masa tu Abang Taf dah dapat kek cekelat ni...
so, nakla bagi kat Adik Sunah pulak...


satu untuk Abang Taf dan satu untuk Adik Sunah Sakura


so, pergila ke Tasik Titiwangsa untuk berjumpa Adik Sunah sebab dia hantar adik dia balik kolej... nasib baik sempat jumpa sebab lepas tu, dia nak balik Johor... baruku tahu umur dia rupanya lebih muda... buat penat panggil dia Akak Sunah selama ni... haish...

lepas tu terus pegi Sri Pentas, hantar kek untuk Abang Taf... Abang Taf pulak baru bangon tedo dan belom mandi ye...pikirlah !!!~ dan baruku tahu jugak yang umurku lebih kurang sama ngan Abang Taf cuma beza beberapa hari je... hahaha...

mereka berdua ada membuat entry spesel pasal kek cekelat...

Bila Abang Taf Bertemu Adik Taf...
Saya Dah Jumpa Abang Taf Tu...
Laksa Kelantan dan Kek Coklat Solo Molo

pada yang berminat untuk menempah, klik SINI ...


p/s : lepas ni nak belajar buat kek lain pulak...

9 comments:

mas saari berkata... [Reply]

adik taf, akak cantik pun nak jugak kek coklat tu! heeheheheee

cik RaRa berkata... [Reply]

wahhh . mesti sedapp kan . kalau bagi free tak boleh ke ? ^_^

Cik Bambam berkata... [Reply]

ai xnk bg.. sentap! grrrr~

AdyBudika berkata... [Reply]

dah dua kali..tapi abg taf lom balas ape2 lagi neh..hadoi.. tapi seriusly kek cekelat nie super duper sedap!! kek cekelat paling sedap aku pernah makan

::Cik Pija:: berkata... [Reply]

terrrrrlioq laaaaaaa :P

cikumi_violet berkata... [Reply]

urrmmm..nmpak sedap kek 2.hehe

Sunah Sakura berkata... [Reply]

Abang taf, kite ade buat entry kat blog selera sakura gak..hahaha. :p terima kasih abang taf bagi adik kek cekelat yang penuh dengan kasih sayang~~~ hehehe..

Sunah Sakura berkata... [Reply]

nak kek cekelat gak ke? da pandai wat pun nak ke? ahaha...

ni kek cekelat yang saya buat... Selera Sakura: Moist Chocolate Cake

afiqazizan berkata... [Reply]

Nampak sedap lah kek cokelat ni..:)