Ahad, Oktober 16, 2011

Wangsa Maju dan Kedai Rakyat 1 Malaysia...


Wangsa Melawati bersebelahan ngan Wangsa Maju...
di Sekyen 4 Wangsa Maju ada Kedai Rakyat 1 Malaysia...
baru dirasmikan 13 Oktober 2011...
klik SINI untuk gambar masa perasmian...




pagi tadi lepas joging, singgah kat kedai rakyat ni...
siap tawaf satu kedai sambil belek itu dan belek ini...
terbelilah 7 barang berharga RM 30.97 ...
lepas tu terus g Pasaraya G, kononnya nak buat perbandingan harga...

- nampak berbezaannya ??? -

kuasa membeli di tangan anda...
tepuk dada, selak dompet...


p/s : jimat dan terus berjimat...

10 comments:

achik ezam berkata... [Reply]

mai datang YES~

mas saari berkata... [Reply]

memang banyak perbezaannya... murahlah kedai 1 Malaysia ni! kat putrajaya pun ada tapi takdelah besar sangat...

cik pulau berkata... [Reply]

murah gak ek..
tapi tk pernah lagi masuk..huhuhu

alongxp berkata... [Reply]

hehe... biasa la bro... kedai pon nak dipolitikkan skang ni... aku dgr kata susu cap 1 malaysia pon lg murah...

YAYA AZURA berkata... [Reply]

tak penah masuk lg..sbb xde lg kat KT nie..hihi..

Cik Puan Zura berkata... [Reply]

kat area umah saya lom ader kedai ni...huhu~~

logorithm berkata... [Reply]

Jimat banyak gak tuh! Kalau dibandingkan dengan harga 99 Speedmart pulak?


Terbaru dari Logokoko:

[U] Wajah Siti sekiranya simetri sempurna

[U] Kesian budak nih...

[U] Tersepit lift

qaseh johanna berkata... [Reply]

wah en.solomolo dh p la..ok la nnt sy nak kesana jugak la..

even kat b.beruntung ni takde kedai tu..tp sy selalu jugak jln2 sana..

mekaseh sbb bg info..

aKSARAfENDI berkata... [Reply]

kat putrajaya ni kdai dia xbsar..tp boleh la..hrga dia mmg jimat utk bli brag2 harian...

Neilkie69 berkata... [Reply]

Untuk YAYA AZURA....di KT kalau pergi Mydin ada suduk barangan 1 Malaysia. sya dah beli banyak barang di situ yang murah...Lampin Baby pakai buang, Tepung, Sardin, Minuman Coklat, Susu dan bahan pencuci...memang berbaloi...