Sabtu, Oktober 01, 2011

mengidam ini...



lupakan aiskrem yang korang ngah makan sekarang...
ketepikan dulu aiskrem yang korang ada dalam peti ais tu...
korang harus cuba aiskrem yang ni....
makan bebanyak pon tak jemu...


gambar dari > SINI <


bayangkan korang ngah menikmatai Tutti Frutti...
nak-nak masa panas terik...
pergh !!!~
meleleh peluh sejuk ye...


p/s : ada sesapa yang nak belanja i ???

16 comments:

Addin berkata... [Reply]

sedap nya tengok, nyum nyum ! bila nak belanja addin ? wahahah :p

Eera Shera berkata... [Reply]

peh..meleleh ayaq liuq

Wyna Nubies berkata... [Reply]

As Salam,

ala,dh la tgh lapar ni..nak2 nmpk benda tu..alahai...

solomolo berkata... [Reply]

@Addin Addin belanja Solo dulu...lepas tu SOlo belanja Addin ye...

solomolo berkata... [Reply]

@Eera Shera nak tisu ke ???

solomolo berkata... [Reply]

@Wyna Nubies Wassalam... sedap ye !~

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

wan pernah makan tuti frutti sekali je.ada dekat bangi.memang mahal tapi berbaloi sebab sedap sangat

Dang Intan Duka berkata... [Reply]

teringat time dulu makan..
kat dungun ni mana nk dpt..
huhu
meleleh air liur..hhoho


peace

mas saari berkata... [Reply]

akak tak pernah try lagi tutti frutti ni...huhuhuuu

cik pulau berkata... [Reply]

tak pernah try lagi..huhuuh

solomolo berkata... [Reply]

@Rozuan Ismail sebulan sekali bole la...kalo tiap2 minggu, mahu botak pale ni...

solomolo berkata... [Reply]

@Dang Intan Duka p.e.a.c.e !~

solomolo berkata... [Reply]

@mas saari try cuba kak...

solomolo berkata... [Reply]

@cik pulau kena cuba try tau...sedap...

miss inna berkata... [Reply]

sedap ka tutti frutti nie? inna xpernah lg cuba..kat ganu ada ker?

solomolo berkata... [Reply]

@miss inna tentulah sedap...tak muak mcm aiskrem biasa bile kita makan...kat ganu belom ada lg...