Jumaat, September 02, 2011

Suasana Hari Raya ...



sambil korang beraya di umah sanak saudara...
umah sahabat handai dan taulan...
kita layan lagu raya ni...
best woo !!!




teringat zaman kecik comel lote dulu-dulu...
beraya dari satu umah ke satu umah...
misi utama > kumpul duit raya...
hahaha...

- SINI -

p/s : masih lagi di Johor...

6 comments:

Puan Kutu berkata... [Reply]

selaamt hari raya solo molo..tq atas kad raya dan duit raya utk aiman tu.tak tau nak balas macam mana..sibuk beraya tak sempat nak update..tq yer..:)

Fizalinolie berkata... [Reply]

Selamat Hari raya Solo. Lamanya tak singgah di blog awak. apa2 pun semoga hari raya kali ini membawa seribu rahmat kepada solo dan keluarga =)

narraka88 berkata... [Reply]

selamat hari raya tuan rumah. maaf zahir mahupun batin.

miss inna berkata... [Reply]

selamat hari raya tuna blog...
inna pun masih lagi berusaha mengumpul duit raya walaupun dah besar pnjg..haha!

afiqazizan berkata... [Reply]

Selamat hari raya bro..:)

mas saari berkata... [Reply]

best kan raya zaman kanak2 dulu, kumpul duit raya banyak!

sekarang ni akak kumpul duit raya untuk anak2 je...heheeee