Sabtu, Ogos 06, 2011

kelima Ramadhan...


semalam lalu di Bazaar Ramadhan...
aku memandu waktu tu...
kiri kanan penuh ngan manusia...
sibuk membeli itu dan ini...


credit to : http://smkbt.com/v1/node/553


baik yang puasa mahupun yang tak puasa...
memasing membeli dengan penuh minat...
aku tengok ada yang memegang beberapa beg plastik...
ibarat kat umah ada kenduri berbuka puasa...


p/s : 5 hari tanpa Bazaar Ramadhan...

12 comments:

^^nu[dd]yra^^ berkata... [Reply]

dasyat...cik dd ari2 g bazar ramadhan..tp beli kuih jer la...

solomolo berkata... [Reply]

@^^nu[dd]yra^^ kalo pegi Bazaar Ramadhan, suka tgk gelagat orang...

cayob berkata... [Reply]

hahaha.....nafsu....biasalah tu!

solomolo berkata... [Reply]

@cayob tau takpe...

abu idris berkata... [Reply]

follow back arrayah.info - Kerana Kuasa, Tiada Kesatuan Permulaan Puasa Ramadhan Bagi Umat Islam

solomolo berkata... [Reply]

@abu idris wokey !~

Freaky berkata... [Reply]

aku x pergi lg bazaar sejak puasa ni..

Green Apple berkata... [Reply]

mahal dan ada penjual yang kurang kejujuran dlm perniagaan... ikan yg dibakar... tak dibuang isi penutnya cuma buang bhg insang je...

solomolo berkata... [Reply]

@Freaky sama !~

solomolo berkata... [Reply]

@Green Apple berniaga tak ikhlas tue...

mas saari berkata... [Reply]

akak kalau pegi bazar ramadhan rancang dulu dari rumah nak beli apa... kalau tak mesti semua benda nak dibeli!

solomolo berkata... [Reply]

@mas saari betul tu kak... tp kekadang walaupon ada list, tetap terlajak jugak !~