Sabtu, Ogos 27, 2011

keduapuluhtujuh Ramadhan...



bagi mereka yang bekerja sendiri tak jadi masalah...
cuti raya bole amek selama mana yang mahu...
cuma yang berkerja dengan syarikat...
bila bab raya, memang agak memeningkan...


- gambar dari > http://asleenda.blogspot.com/ -


Alhamdulillah...
tahun ni dapat cuti sehari percuma - 29/08...
jadi cuma amek cuti hari Jumaat je - 02/09...
senyum je...

yang tidak dapat bercuti tu, jangan menangis ye...
selamat bekerja dengan penuh keikhlasan...
dan yang penting jangan nak meroyan...
orang Malaysia kan sambut raya sebulan...
banyak masa meh...


p/s : yang laki bini mesti pening nak balik beraya belah mana kan ???


6 comments:

Meow Aizawa berkata... [Reply]

balek kampunggggggggggggggggg
hihihi

solomolo berkata... [Reply]

@Meow Aizawa hati2 memandu ye...

::Cik Pija:: berkata... [Reply]

sronoknya pakat2 da nak balek kampung dah :)

hati2, selamat hari raya

solomolo berkata... [Reply]

@::Cik Pija:: selamat hari raya jugak !~

kocix! berkata... [Reply]

jom3 balik kampong!

hati2 balik kampoong n slamat berhari rayyeee encik soloo!!

imah berkata... [Reply]

hati-hati ^^