Ahad, Jun 12, 2011

perlibahasa [6]



' bagai asyik mengutuk seorang mat salleh lalu dia tiba-tiba mat salleh tu berkata 'saya faham apa awak cakap tadi... '


p/s : nak mengumpat tu, silelah tengok dulu ye... jangan main belasah je...

12 comments:

Miss Ran berkata... [Reply]

huhu mendalam

tp simple je

sergeant keroro berkata... [Reply]

pergh!!

makan dalam, sentap habis. hehe

MerLe berkata... [Reply]

haha..kena!

YAYA AZURA berkata... [Reply]

cakap siang pandang2..ada baiknya tak payah memgutuk..lagi selamat..haha..

KinosKoko berkata... [Reply]

i like..haha

Qamaruls berkata... [Reply]

kalau aku dulu selalu kutuk bangladesh tempat kerja aku dlu..

aku tau die phm bhase melayu.
tapi peduli ape. ha3

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

haha,kalau mencarut kat mat salleh tu memang nak kena penampar free je kan

Budak Botak berkata... [Reply]

Ha3 btol tu, apa ingat mat saleh xtau cakap Melayu, cuba tengok iklan kat tv tue...

Entry terbaru -> Ini Jadinya Kalau Tak Belajar Jawi... (",)

suha berkata... [Reply]

teringat cite Lady Bos hehe

suhaili sarif berkata... [Reply]

haha..memang ada..
kwn sy masa kat london gosip2 dgn kwn die
tb2 mat salleh 2 senyum and cakap orang malaysia ya..hehe

Eera Shera berkata... [Reply]

haha..lawak tp dlm meaning tu..

Cik Farah berkata... [Reply]

yeahhh, i loved this perlibahasa :)