Isnin, Jun 06, 2011

lebih 1000 ??? i loike !!!~




pageviews dan UV blog aku untuk minggu lepas...
berjaya untuk dapatkan UV lebih dari 100 sehari...
seperti mana target aku...
yang 1 Jun tue bernaseb baek...
lagi sikit je nak terkucil...
sebelom ni memang susah nak dapatkan macamni...
pernah seminggu tu tak cecah 500 uv pon...
sebab apa ???
salah siapa ???
pandang kiri, pandang kanan...
ingat je, jangan menuding jari pada orang lain...
sebab lagi 4 jari menuding ke arah diri sendiri...
jawapan ada pada anda sendiri ye...
hahaha...


p/s : nak gi sidai baju + lunch...

22 comments:

Umar Faruq berkata... [Reply]

bagus bro.. semakin naik.. aku rase kejap je ko pintas aku nnti.. hehe

Rozuan Ismail berkata... [Reply]

bog u makin lama makin naik la.hebat le tuh.susah kot nak dapat.lepas ni terget lsgi tinggi taw.hasilkan entri lebih berkualiti

solomolo berkata... [Reply]

@Umar Faruq mana bole pintas otai woo macam ko...

solomolo berkata... [Reply]

@Rozuan Ismail tuela... kena berusaha dengan lebih kuat lagi...

YAYA AZURA berkata... [Reply]

taniah tahniah..ade peningkatan ..PV dah naik..follower makin bertambah ..

solomolo berkata... [Reply]

@YAYA AZURA tenkiu u... ;']

keroro berkata... [Reply]

thniah2 blog bes sng la nek :P

b a m b a m ' s berkata... [Reply]

phewittt~! :P

anysspunyeblog berkata... [Reply]

tahniah ye... ^.^

alongxp berkata... [Reply]

jap...kompius... lebih 100 ke lebih 1000? tajuk tu tulis lbh 1000...

suha berkata... [Reply]

oh masih belum sampai ke tahap awk (^_^)

sile la view blog cik suha spya blog cik suha smpai tahap 2 gak..pelish haha*stetment jeles neh*

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata... [Reply]

alongxp : mungkin maksud solomolo UV dalam seminggu lebih 1000... yang lebih 100 UV untuk sehari... macam tu kan solomolo..?? hehe~

Puan Kutu berkata... [Reply]

wah good job!akk nak dpt 50 sehari pun ssh.mls bw.haha...

solomolo berkata... [Reply]

@keroro tQ...

solomolo berkata... [Reply]

@b a m b a m ' s phewit jugak...

solomolo berkata... [Reply]

@anysspunyeblog tQ...

solomolo berkata... [Reply]

@alongxp suka konpius kan ??? hahaha...

solomolo berkata... [Reply]

@suha satu hari nanti mesti sampai punye...

solomolo berkata... [Reply]

@Izzat Nazmi Saiful Bahri ya, betol... tQ kerana penerangan...

solomolo berkata... [Reply]

@Puan Kutu dulu sy pon sama PK... skrg Alhamdulillah, dah up skit... hehe..

Wahida berkata... [Reply]

Oke En. Solo Molo, dah masukkan dalam bloglist saya :D
http://wydaz.blogspot.com/

solomolo berkata... [Reply]

@Wahida tq Cik Wahida...