Jumaat, Jun 24, 2011

Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London...



klik header untuk sertai...


best woo gi Bandung... memang berbaloi-baloi... sepatutnya 1 - 7 Jun hari tu pegi Bandung... tiket untuk 2 orang pergi balik RM 50 je... tapi di atas sebab musabab yang tak dapat dielakkan, terpaksa melepaskannya... nasib baiklah dah pernah pergi Bandung, so takdelah ralat sangat... tapi memang rambang mata bila dah ada kat sana... semua murah-murah sangat... klik SINI kalo korang nak baca percutian aku ke Kota Bandung sebelum ini... kat blog En Wahdi pon ada jugak...


aku jumpa blog ko dari Cik Akak ni dan teruslah melekat sampai skrg...


p/s : kalo nak kek coklat aku, mesti wajib ada ole-ole dari 'London' itu untuk aku ye... hahaha...

9 comments:

Andrik McVean berkata... [Reply]

great...u had great time in bandung....never been there

solomolo berkata... [Reply]

@Andrik McVean u must go there someday... really nice place and the people also nice...

achik ezam berkata... [Reply]

bestnya jenjalan....

AdyBudika berkata... [Reply]

ko ok lagi..ada win win situation..tak macam bambam..siap ugut nak sebarkan gambar aku..ahahahah

Golden Rose berkata... [Reply]

mcm best je...bila duenye??

anismelon berkata... [Reply]

singgah sini dr segmen hack mengehack..jgn wisau anis xhack blog solo..xbik owh..:)

emmajean berkata... [Reply]

ehhehe tulah nasib baik bukan blog solomolo ek ??? tapi blog solomolo pun bakal kena hack dengan emma nie... hahahah boleh x ???

Sunah Sakura berkata... [Reply]

nak gak kek coklat!

AdyBudika berkata... [Reply]

Tahniah, anda menang GA!

Rujuk Ada GA dan senarai pemenang untuk GA Ady Ke London... ^^