Ahad, April 17, 2011

segmen irwanmiswan: budak kampung vs budak bandar!!!



en irwanmiswan wat segmen...
best jugak segmen ni...
tutup kol 12 malam ni...



kena jawab soalan...
oleh kerana kampung aku dalam bandar...
aku jadi konpius nak jawab yang mana satu...

soalan untuk budak bandar sahaja:

1. memang dari kecik duduk kat bandar?
ya... tapi kampung saya dalam bandar... kampung baru, kuala lumpur... kampung saya femes...

2. ape yang best nye duduk kat bandar ?
macam-macam ada... lagi-lagi kalo kampung dalam bandar... semua kemudahan ada... senang nak bergerak ke mana-mana...

3. ape yang tak best nye duduk kat kampung?
takde yang tak best... semua best... sebab kampung saya dalam bandar...

4. andai diberi peluang, mahu duduk di bandar sahaja atau nak duduk di kampung? kenapa?
saya pilih dua-dua... bandar sebab untuk membina kerjaya dan keluarga... kampung untuk dijadikan rumah kedua untuk beristerirehat bila hujung minggu ataupon sewaktu bercuti...


;']

6 comments:

budak kampung berkata... [Reply]

hehehe kampung baru...macam penah pergi...dah lame dulu..makan nasi lemak kot

cik bAtu berkata... [Reply]

hahahaha...kampung baru tu ptut kna tukar name....xde ciriciri kmpung langsung~

tp byk tmpt mkan besh kt sna...heee~

solo molo berkata... [Reply]

> budak kampung : nasi lemak antarabangsa kampung baru memang fems wei...

solo molo berkata... [Reply]

> cik bAtu : eh eh eh... ada ciri kekampungan lagi ye... cube round keliling kampung baru, baru percaya... macam-macam ada kat kampung baru tau...

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ berkata... [Reply]

nasik lemak .. aummmmmm!!

solo molo berkata... [Reply]

> ☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ : awat yang mengaum tue ???