Sabtu, April 16, 2011

pelajar feberet !!!~



korang tengok tak akademi fantasia 9 ??? yang tak tengok tu, kalo nak tengok, silakan... kalo taknak tengok pon takpe... takde paksaan... yang tengok tu, nak tanya... sape pelajar feberet korang ???

aku tengok dari konsert tirai dan kat situ ada 3 pelajar yang jadi feberet... masa konsert pertama pon aku tengok semua persembahan tapi excited tengok yang 3 ni... masa konsert pertama ada lagi sorang pelajar yang bole menyanyi ngan baek... tak sabar nak tengok konsert minggu ke 2 malam ni....

pelajar feberet dan lagu dorang:

Miza - Di Pintu Sepi (Search)
Azri - Bila Resah (Anuar Zain)
Lena - Kekal (Ziana Zain)

tambahan:
Raqib - Dan Bila Esok (Sofaz)


p/s : selamat mengundi... undilah dengan bijak...


;']

2 comments:

kAmi dAn mEreKa berkata... [Reply]

tak minat af sebab x de astro, hehe =)
* alasan semata2, keh keh

solo molo berkata... [Reply]

> kAmi dAn mEreKa : takpe... kat youtube pon bole tengok...